کد خبر : 1747825 | 19 فروردين 1400 ساعت 12:06 | 80.4K بازدید | 0 دیدگاه

انتخاب چالشی سپاهان برای فوتبال زنان؛

مربی تیم ملی بانوان در اصفهان رویت شد

به نظر می‌رسد مدیران باشگاه سپاهان در تکاپوی رسیدن به توافق زودهنگام برای تشکیل تیم فوتبال زنان خود برای فصل آینده هستند.

مربی تیم ملی بانوان در اصفهان رویت شد

به گزارش "ورزش سه" هنوز برنامه فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان نهایی نشده و از حوالی سازمان لیگ خبر می‌رسد که در خوش‌بینانه‌ترین حالت رقابت‌های فصل جدید از شهریورماه برگزار می‌شود اما باشگاه سپاهان به سرعت کارش را برای تشکیل تیم خود برای فصل آینده آغاز کرده و می‌خواهد به اولین قهرمانی‌اش در لیگ برتر فوتبال زنان برسد.

 

مدیران سپاهان که به دنبال تشکیل تیمی قدرتمند برای حضور در رقابت‌های فصل آتی هستند، در اولین گام و پس از پایان همکاری با مهناز امیرشقاقی سرمربی فصل گذشته طلایی‌پوشان در تکاپو برای انتخاب سرمربی جدید هستند و سپس براساس درخواست‌های او می‌خواهند وارد کارزار نقل و انتقالات شوند.

 

پیش از نام مریم ایراندوست، سمیه شهبازی و نیلوفر اردلان در حوالی باشگاه اصفهانی مطرح شده بود؛ ایراندوست که فصل گذشته هم مذاکراتی با سپاهانی‌ها برای پذیرش این سمت داشت، فعلا پیشنهادی را به صورت رسمی از سوی باشگاه سپاهان دریافت نکرده و به نظر می‌رسد شانس کمتری برای پذیرش این سمت دارد.

 

اما سمیه شهبازی که سابقه مربیگری در تیم ملی و باشگاه سپاهان را هم دارد، یکی از گزینه‌های جدی مدیران سپاهان به شمار می‌رود و مذاکرات با او در این زمینه انجام شده است؛ هر چند مدیران اصفهانی به جز مذاکره با سمیه شهبازی، جلسه‌ای را هم با نیلوفر اردلان برگزار کرده‌اند تا با برنامه‌های او هم آشنا شوند و سپس انتخاب نهایی را انجام دهند.

 

با توجه به جلسات برگزار شده از سوی مسئولان باشگاه سپاهان با سمیه شهبازی و نیلوفر اردلان به نظر می‌رسد این دو مربی موفق سال‌های گذشته فوتبال زنان که سابقه مربیگری در تیم ملی را هم دارند، گزینه‌های اصلی برای تصدی پست سرمربیگری تیم فوتبال زنان سپاهان در فصل پیش‌روی خواهند بود و باید دید انتخاب نهایی مدیران باشگاه اصفهانی چه کسی خواهد بود.

دیدگاه‌ها