کد خبر : 1747827 | 19 فروردين 1400 ساعت 12:14 | 29.8K بازدید | 16 دیدگاه

آمار عجیب از تقابل های پرسپولیس و نساجی

بهترین تیم در بازی های خانگی و بدترین تیم در دیدارهای خارج از خانه، امروز مقابل یکدیگر به میدان می روند.

آمار عجیب از تقابل های پرسپولیس و نساجی

به گزارش "ورزش سه"، در آغاز هفته بیستم از رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، امروز پرسپولیس در استادیوم آزادی میزبان نساجی خواهد بود. قائمشهری ها که پس از جذب ساکت الهامی به عنوان سرمربی طی هفته های اخیر نتایج مطلوبی کسب کرده اند، امیدوار به شکستن طلسم عجیب ناکامی در خارج از قائمشهر هستند.


نساجی در رقابت های این فصل از لیگ برتر، در 7 دیدار خارج از خانه خود متحمل شکست شده و بدترین عملکرد را از این حیث به نام خود ثبت کرده است. علاوه بر این، نساجی تاکنون هرگز موفق نشده است در دیدارهای خود مقابل سرخپوشان کلین شیت کند و همواره دروازه این تیم مقابل پرسپولیس باز شده است.


در سوی مقابل شاگردان یحیی گل محمدی نیز بهترین تیم در بازی های خانگی محسوب می شوند. آنها 8 دیدار خانگی خود در استادیوم آزادی را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و این دقیقا نقطه مقابل رکورد منفی نساجی است که در خارج از خانه بازی های زیادی را واگذار کرده است.


قائمشهری ها که با تغییر سرمربی خود در 3 بازی گذشته برنده از زمین خارج شده اند، امیدوارند به روند 6 پیروزی پیاپی پرسپولیس در استادیوم آزادی خاتمه دهند. باید دید در نهایت امروز چه نتیجه ای رخ خواهد داد و کدامیک از دو طرف می تواند آمار بهتری را ثبت کند.


پرسپولیس و نساجی امروز و از ساعت 18:50 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند. شاگردان گل محمدی در صورت کسب پیروزی می توانند موقتا به صدر جدول صعود کرده و با روحیه خوبی راهی دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا شوند و نساجی نیز اگر موفق به شکست سرخپوشان شود، می تواند در صورت شکست رقبا، تا رده سیزدهم صعود کند.

دیدگاه‌ها