کد خبر : 1747829 | 19 فروردين 1400 ساعت 12:21 | 66.4K بازدید | 15 دیدگاه

دیواری که سد راه باواریایی ها شد

بایرن مونیخ- لیونل مسی و یک کابوس مشترک(عکس)

کیلور ناواس در دیدار شب گذشته بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن نمایش فوق العاده ای از خود ارائه داد.

بایرن مونیخ- لیونل مسی و یک کابوس مشترک(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن دیشب موفق شد یکی از آماده ترین تیم‌های حال حاضر اروپا و مدافع عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ را شکست دهد؛ جایی که تیم فرانسوی با درخشش کیلیان امباپه با نتیجه 3-2 بر بایرن مونیخ غلبه کرد تا بخشی از راه صعود را طی کرده باشد.

 

اما کیلیان امباپه تنها ستاره درخشان پاری‌سن‌ژرمن در مسابقه شب گذشته نبود. کیلور ناواس، دروازه بان کاستاریکایی PSG دیشب یک نمایش خارق العاده دیگر را از خود به ثبت رساند. او با وجود دریافت دو گل 10 سیو عالی داشت و به تعبیر مارکا اگر دیشب گلری جز او درون دروازه تیم مائوریسیو پوچتینو حضور داشت، نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

 

از طرفی می توان گفت کابوس لیونل مسی در مسابقه شب گذشته برای بایرن مونیخ نیز تکرار شد. ناواس در مرحله قبلی با مهار پنالتی فوق ستاره بارسا مانع بازگشت این تیم شد و دیشب نیز به نحوی دیگر تیمش را در رسیدن به یک پیروزی مهم کمک کرد تا نشان دهد که یکی از بهترین دروازه بان های دنیا محسوب می شود.

 

کیلور ناواس پیش از این در لباس رئال مادرید موفق به کسب لیگ قهرمانان اروپا شده است‌. او همچنین فصل گذشته تا آستانه به دست آوردن این جام با پاری‌سن‌ژرمن نیز پیش رفت اما آن ها در مسابقه نهایی مقابل همین بایرن مونیخ شکست خوردند‌.

 

حالا گلر کاستاریکایی به تیمش کمک کرده که در اولین گام از بایرن مونیخ انتقام بگیرد. ناواس حالا امیدوار است با تداوم این درخشش در بازی برگشت یک بار دیگر به حضور PSG در مسابقه فینال و نهایتاً کسب اولین قهرمانی چمپیونزلیگ این تیم کمک کند.

 

 

1588650

 

1588649

 

1588647

 

1588648

 

1588645

دیدگاه‌ها