کد خبر : 1747868 | 19 فروردين 1400 ساعت 15:32 | 23.6K بازدید | 1 دیدگاه

افشین با پاس گل استارت زد (عکس)

کاپیتان شهرداری آستارا در نیم فصل دوم، شروع خوبی در تیم جدیدش داشت و کار خود را با یک پاس گل آغاز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آرش افشین در نیم فصل اول به همراه تیم شهرداری آستارا مقام قهرمانی لیگ دسته یک را به دست آورد. او که بازوبند کاپیتانی آستارایی ها را به بازو داشت، در نیم فصل از شهرداری جدا شده و به تیم خیبر خرم آباد پیوست.

 

1588688

 

آرش افشین روز گذشته اولین بازی خود با پیراهن خیبر خرم آباد را مقابل بادران انجام داد. خیبری ها این دیدار حساس خارج از خانه را در حالی با یک گل به سود خود به پایان رساندند که این گل با پاس مهاجم تازه وارد و باتجربه شان به ثمر رسید. افشین که در نیمه دوم وارد زمین شده بود با یک پاس خوب فرزاد محمدی را در موقعیتی قرار داد که به تک گل بازی انجامید.

 

کاپیتان شهرداری آستارا بعد از جدایی در حالی به تیم خیبر خرم آباد پیوست که هدایت این تیم را عبدالله ویسی بر عهده دارد؛ او پیش از این نیز سابقه بازی زیر نظر ویسی را داشت و با شروع موفق روز گذشته امیدوار است که بتواند روزهای خوبی را برای خود و تیم جدیدش رقم بزند.

 

گفتنی است که خیبر روز گذشته در خانه بادران که یکی از مدعیان صعود به شمار می رود به میدان رفت و این تیم را با یک گل شکست داد. شاگردان ویسی با این برد 22 امتیازی شده و به رده سیزدهم جدول رده بندی صعود کردند.

دیدگاه‌ها