کد خبر : 1747872 | 19 فروردين 1400 ساعت 15:57 | 33.2K بازدید | 2 دیدگاه

خودم یکی را دیده ام!

بیل: 100 درصد مطمئنم آدم فضایی وجود دارد!

ستاره رئال که قرضی برای تاتنهام بازی می کند، به وجود ادم فضایی ها اطمینان دارد.

 بیل: 100 درصد مطمئنم آدم فضایی وجود دارد!

به گزارش "ورزش سه"،  اخیرا باشگاه تاتنهام در صفحه یوتیوب خود ویدیویی منتشر کرده است که در این ویدیو، گرت به سوالاتی که از جانب هم تیمی اش جو رودون مطرح می شود، پاسخ می دهد و در مورد مسائل مختلفی نظیر آدم فضایی ها صحبت می کند.

 

 

1588693

 

 

وقتی گرت بیل با سوالی در مورد اعتقاد به وجود آدم فضایی ها مواجه می شود، با هیجان پاسخ می دهد:«عجب سوالی! این بهترین سوالی بود که می شد پرسید. آیا شما به آدم فضایی ها باور دارید؟ راستش را بخواهید در این باره خیلی صحبت کردیم.»

 جو رودون در جوابش گفت:« نمی دانیم که در خارج از کره زمین چه خبر است.»

به نظر می رسید که بیل از جواب رودون قانع نشد و گفت:« تئوری های توطئه زیادی در این باره وجود دارد و توسط دولت بریتانیا تصاویری از آدم فضایی ها منتشر شده است. این تصاویر کذب نیستند چون توسط دولت منتشر شده اند. آدم فضایی ها صد در صد وجود دارند، صد در صد. ویدیوهای هم منتشر شده است. چه کسی آدم فضایی ها را هدایت می کند؟ شاید برخی از آنها به طور مخفیانه توسط دولت فعالیت می کنند. راستش خودم هم یک بار یکی از آنها را دیدم!»

 

 

1588693

 

 

در حالی که رودون سعی می کرد که به سوالات دیگر ترسناک ترین کابوس هایش یا ترانه خواندنش صحبت کند، گرت همچنان به صحبت در مورد آدم فضایی ها ادامه می داد و گفت:« آدم فضایی ها وجود دارند. آنها مخفی شده اند.»

 

 

1588695

 

 

بیل در این باره که اگر قرار باشد برای جشن هالووین خودش را گریم کند، چه گریمی را انتخاب می کند گفت که خودش را به شکل "آلن" در مجموعه فیلم های معروف "Hangover" در می آورد و البته اعتراف کرد که در دوران مدرسه برای بازی کردن در یک تئاتر خودش را به شکل درخت در آورده است.

بیل در پاسخ به این پرسش که اگر بخواهد به گذشته برگردد، چه زمانی را انتخاب می کند هم گفت:« به لحظه ای برمی گردم که زمین خلق شد. می خواهم این گونه حقیقت را بفهمم.»

دیدگاه‌ها