کد خبر : 1747875 | 19 فروردين 1400 ساعت 16:45 | 14.8K بازدید | 2 دیدگاه

نمی توان همیشه حقایق را گفت

فلیک: گاهی یک مربی باید نقش بازی کند

هانسی فلیک در مورد مصاحبه مدیر ورزشی بایرن پیش از بازی با پی اس جی و اعلام تمدید نشدن قرارداد ژروم بواتنگ حاضر به پاسخگویی نشد.

فلیک: گاهی یک مربی باید نقش بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته برای بایرنی ها شب خوبی نبود. قهرمان فصل گذشته اروپا در خانه برابر پی اس جی 2-3 شکست خورد تا کار صعودش به نیمه نهایی لیگ قهرمانان دشوار شود.

 

 

1588709

 

 

در این بازی بایرن تیم بهتر میدان بود ولی از موقعیت هایش نتوانست به خوبی استفاده کند. به خصوص غیبت روبرت لواندوفسکی مشهود بود.

از بخت بد، بایرن دو بازیکنش را نیز در جریان بازی از دست داد. یکی نیکولاس زوله بود که جای خودش را به ژروم بواتنگ داد و او هم نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. پیش از بازی حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ تایید کرده بود که بواتنگ در پایان فصل باشگاه را ترک خواهد کرد و به او پیشنهاد تمدیدی ارائه نخواهد شود.

 

 

1588710

 

 

پس از بازی یکی از سوالات خبرنگاران از فلیک در مورد زمان بندی اعلام این خبر بود و اینکه شاید روی روحیه بواتنگ اثر منفی گذاشته باشد.

سرمربی بایرن در ابتدا گفت:« دوست ندارم به این سوال پاسخ بدهم.»

 

فلیک چند ثانیه بعد ادامه داد:« من به عنوان مربی اینجا مجبورم به سوالات پاسخی حرفه ای بدهم. در مورد تمدید قراردادها نمی توان همه چیز را در نشست خبری گفت. نه درست است و نه خودم تمایلی دارم. در واقع برخی مواقع مجبورم نقش بازی کنم. بله؛ نقش بازی کردن هم جزئی از کارهای یک مربی است.»

 

دیدگاه‌ها