کد خبر : 1747876 | 19 فروردين 1400 ساعت 16:30 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر ورزشی پی اس جی:

به زودی اخبار خوبی از نیمار و امباپه خواهیم داشت

مدیر ورزشی پی اس جی در مورد تمدید قرارداد نیمار و کیلیان امباپه صحبت کرد.

به زودی اخبار خوبی از نیمار و امباپه خواهیم داشت

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن طبق معمول یکی از کانون های شایعه و گمانه زنی فوتبال اروپا محسوب می شود و هر روز یک خبر جدید در مورد این باشگاه به گوش می رسد. بحث تمدید قرارداد نیمار و کیلیان امباپه از یک سو و احتمال پیوستن فوق ستاره هایی چون لیونل مسی و رونالدو از سوی دیگر، باعث شده تا پاریسی ها همواره در صدر اخبار باشند.

در مورد نیمار گفته می شود تمدید او تا 2026 قطعی است ولی امباپه همچنان مقاومت می کند ومشخص نیست ماندنی است یا به رئال خواهد رفت.

 

 

1588674

 

 

پس از اتمام دیدار پی اس جی و بایرن در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی در مصاحبه با اسکای اسپورتس ایتالیا با سوالی در مورد تمدید قرارداد نیمار و امباپه روبرو شد و اینگونه پاسخ داد:« به زودی در مورد این قضیه صحبت خواهیم کرد و اخبار خوبی به گوش خواهند رسید. امروز هدف، تمرکز روی بازی با بایرن بود و در روزهای پیش رو برخی جزئیات در مورد تمدید قراردادها بررسی خواهند شد. فعلا تمرکز همه روی لیگ قهرمانان و لوشامپیوناست.»

 

پیروزی بر بایرن:« نمایش فوق العاده ای از تیم شاهد بودیم. بازی برابر بایرن همیشه دشوار است و ما نصف ترکیب بازی با بارسا را هم تغییر داده بودیم. بازی هم در هوای برفی برگزار شد و حریف مدت ها در خانه شکست نخورده بود تا اهمیت پیروزی ما مضاعف شود. همه از این پیروزی خوشحال هستیم.»

 

دیدگاه‌ها