کد خبر : 1747877 | 19 فروردين 1400 ساعت 16:24 | 243.1K بازدید | 30 دیدگاه

بحث داغ هواداران پورتو: اگر مهدی بود... 

پورتوییستا: طارمی هت‌تریک می‌کند! (عکس)

شکست پورتو مقابل چلسی در شبی که آنها مهدی طارمی و سرجیو اولیویرا را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتند، باعث واکنش های زیادی شد.

پورتوییستا: طارمی هت‌تریک می‌کند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین چلسی و پورتو در استادیوم رامون سانچز پیسخوان شهر سویا اسپانیا برگزار شد. این بازی در شرایطی به سود شاگردان توخل به پایان رسید که این بندرنشینان پرتغالی بودند که نیمه نخست را بهتر آغاز کردند و فرصت های متعدد گلزنی را از دست دادند.


شاگردان سرجیو کونسیسائو که در این مسابقه دو مهره کلیدی خود یعنی سرجیو اولیویرا و مهدی طارمی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتند، در نیمه نخست 8 بار به سمت دروازه ادوارد مندی شوت زدند که در مقابل سد محکمی قرار گرفتند و برخلاف جریان بازی این میسون مونت بود که قدر پاس جورجینیو را دانست و دروازه پورتو را باز کرد. تنها شوت بازیکنان چلسی در نیمه نخست وارد دروازه پورتو شد و این نیمه علی رغم برتری شاگردان کونسیسائو با یک گل به سود چلسی به پایان رسید.


اما در نیمه دوم بازی نسبتا پایاپایی را از دو تیم شاهد بودیم و حملات پورتو راه به جایی نبرد و این بار نیز چلسی بود که در دقیقه 85 توسط بن چیل ول گل دوم و برتری بخش را وارد دروازه پورتو کرد تا آبی های لندن با یک پیروزی شیرین، گام بلندی را برای کسب مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی کسب کنند.


با وجود اینکه پورتو دیدار رفت را با 2 گل به حریفش واگذار کرد، اما هواداران این تیم با وجود کسب این نتیجه ناامید نشده و در انتظار بازی برگشت و کامبک پورتو هستند. مهدی طارمی که در بازی با یوونتوس از زمین مسابقه اخراج شد و این دیدار را از دست داد، امید اصلی گلزنی بندرنشینان در بازی برگشت است.

 

 

1588608

 

 


هواداران پورتو در فضای مجازی یکی از علل اصلی شکست مقابل چلسی را غیبت طارمی در این بازی عنوان کردند. تعداد زیادی از طرفداران این تیم پرتغالی امیدوارند که طارمی درخشش مقابل یوونتوس را در بازی با چلسی نیز تکرار کند. او که در 8 دیدار گذشته تیمش پایش به گلزنی باز نشده، هفته آینده این فرصت را در اختیار دارد تا با گلزنی مقابل شاگردان توخل و جبران نتیجه بازی رفت، پورتو را راهی دیدار نیمه نهایی کند. جایی که آنها باید با برنده دیدار رئال مادرید و لیورپول دیدار کنند.


اما غیبت مهدی طارمی و شکست پورتو، بازتاب های زیادی در توئیتر داشت. عده ای از هواداران پورتو اعتقاد دارند که طارمی می تواند در بازی برگشت، نتیجه را جبران کند و عده دیگری از علاقه مندان به فوتبال، با دید طنز با ماجرا برخورد کرده و توئیت های فانی از جمله هفت تیرکشی طارمی مقابل چلسی در بازی برگشت را ارسال کرده اند :

 

 

 

1588703

 

طرح یکی از هواداران پورتو که برای بازگشت طارمی در بازی انتقامی در سانچس پیسخوان لحظه شماری می‌کند.

 

 

 

1588701

 

پورتو 9 شانس گل داشت و چلسی 5 موقعیت و البته گل چیلول هم از یک موقعیت عالی در نیامد.پورتو شوت به چارچوبهای بیشتری داشت.اولیویرا و طارمی با هم روی 38 گل این فصل نقش داشته‌اند و 43 درصد گلهای تیم در لیگ قهرمانان را به ثمر رسانده‌اند.غیبت خردکننده‌ای بود.

 

 

1588702

 

اسکواکا به مقایسه مثلث تهاجمی دو تیم پرداخته است.مونت،ورنر و زیاش در مقابل طارمی ، مارگا و اولیویرا.

 

 

 

1588704

 

پورتو تلاش زیادی در حمله داشت اماهمیشه دو مهاجم پورتو اسیر 4-5 مدافع چلسی بودند. غیبت سرجیو اولیویرا و طارمی لطمه شدیدی به پورتو زد .

 

 

 

1588705

 

توییتر هواداری پورتوییستا:طارمی در دور برگشت هت‌تریک می‌کند.

 

 

 

1588706

 

صحنه مشکوک بازی که بازیکنان پورتو اعتقاد به پنالتی روی مارگا داشتند . یکی کوت کرده و کنایه زده که کارو به کاردان بسپارین.پنالتی فقط با طارمی .

 

 

 

1588707

 

توییتهای نیاز کینسلا خبرنگار گل‌دات‌کام و اشاره به اهمیت حضور طارمی در ترکیب پورتو

 

 

 

1588708

 

این هم کنایه‌ای بامزه به سرخیو کونسیسائو سرمربی پورتو : من طارمی را کم داشتم که اینچنین خود را به زمین بیندازد!

 


* یکی هم نوشته : 


صبح همه اونای که فکر می‌کنن طارمی همه گلهاش رو برای بازی برگشت پورتو نگه داشته بخیر.

 

دیدگاه‌ها