کد خبر : 1747918 | 19 فروردين 1400 ساعت 20:01 | 22.4K بازدید | 1 دیدگاه

مدافع تیم ملی قطر و الدحیل، ACL را از دست داد

عاصم مادیبو مدافع تیم ملی قطر و باشگاه الدحیل که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته بود، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

مدافع تیم ملی قطر و الدحیل، ACL را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الدحیل قطر فردا شب آخرین بازی خود در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را برگزار می کند و آنها که جایگاه دوم خود در جدول رده بندی را قطعی کرده اند، باید با یاران امید ابراهیمی رقابت کنند.


اما صبری لموشی سرمربی الدحیل در نشست خبری پیش از این دیدار از غیبت مدافع خود در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد. لموشی با ابراز نگرانی بابت مصدومیت عاصم مادیبو اعلام کرد که این بازیکن به دلیل شدت آسیب دیدگی، نمی تواند این تیم را در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.


عاصم مادیبو که فصول گذشته یکی از مدافعین اصلی الدحیل بود، در این فصل دچار آسیب دیدگی شدید شد و 3 ماه پیش و پس از 6 ماه غیبت، به ترکیب الدحیل بازگشت. او در جام جهانی باشگاه ها مقابل اولسان هیوندای به میدان رفت و با وجود غیبت طولانی مدت، به تیم ملی قطر نیز دعوت شد.


مادیبو در دیدار تیم ملی کشورش مقابل آذربایجان در رقابت های مقدماتی جام جهانی که با حضور افتخاری قطر برگزار می شود، 46 دقیقه نیز به میدان رفت اما این بازیکن در دیدار چند روز پیش مقابل الخور مجددا دچار مصدومیت شد و جایش را به علی کریمی داد و حالا سرمربی الدحیل اعلام کرده است که او در لیگ قهرمانان آسیا غایب خواهد بود.


الدحیل یکی از حریفان اصلی استقلال در گروه مرگ رقابت های لیگ قهرمانان آسیاست. جایی که الاهلی عربستان و الشرطه عراق نیز در این گروه حضور دارند.

دیدگاه‌ها