کد خبر : 1747921 | 19 فروردين 1400 ساعت 20:09 | 23.3K بازدید | 2 دیدگاه

شروع طوفانی پرسپولیس با سه موقعیت از دست رفته!

تیم پرسپولیس نیمه دوم را به شکلی طوفانی آغاز کرد اما هر دو موقعیت را بازیکنان این تیم از دست دادند.

شروع طوفانی پرسپولیس با سه موقعیت از دست رفته!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی‌ها که در نیمه اول شش موقعیت مسلم گلزنی داشتند اما فقط یک گل را با سانتر مهدی ترابی از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساندند، در نیمه دوم نیز شروع بسیار خوبی داشتند و موفق به فرصت سازی روی دروازه نساجی شدند.

 

در دقیقه 50 پاس استادانه احمد نوراللهی که پشت به دروازه نساجی بود، باعث شد تا مدافعان تیم میهمان جا بمانند و شهریار مغانلو با فراری تماشایی در موقعیت تک به تک قرار گیرد. در شرایطی که انتظار می‌رفت خرید جدید پرسپولیس با ضربه ای دقیق دروازه را باز کند اما ضربه محکم او از کنار دروازه بیرون رفت تا نتیجه همچنان 1-0 باقی بماند.

 

یک دقیقه بعد دوباره روی حرکتی زیبا این بار وحید امیری موقعیت سازی کرد و میلاد سرلک با جلالی راد تک به تک شد اما ضربه اش از کنار دروازه به بیرون رفت. پس از او نیز نوبت به مهدی ترابی رسید. ضربه او البته در چارچوب بود اما دروازه بان نساجی توپ را به کرنر فرستاد.

 

این موقعیت ها در حالی یکی پس از دیگری از دست رفته که پرسپولیسی ها برای بهبود تفاضل گل خود نیازمند گل های بیشتر هستند و اگر بازی با این نتیجه به پایان برسد، سپاهان با یک تساوی هم صدرنشین خواهد ماند.

دیدگاه‌ها