کد خبر : 1747924 | 19 فروردين 1400 ساعت 20:32 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از شایعات و حواشی 48 ساعت اخیر

پورموسوی نفت آبادان را تمرین نداد

در شرایطی که بعد از استعفای سیروس پورموسوی اعلام شد با رد آن توسط هیات مدیره، وی در تمرین امروز نفت آبادان شرکت خواهد کرد، او غایب تیمش در تمرین امروز لقب گرفت.

پورموسوی نفت آبادان را تمرین نداد

به گزارش "ورزش سه"، سید سیروس پورموسوی که با توجه به شرایط سخت مالی صنعت نفت آبادان در تصمیمی جنجالی از سمت سرمربیگری این تیم استعفا داد، این مساله از سوی هیات مدیره باشگاه رد شد.

 

هیات مدیره نفت آبادان طی جلسه‌ای که روز گذشته برگزار کرد به کادرفنی این تیم و پورموسوی وعده داد هر چه زودتر با تامین منابع لازم، به بازیکنان این تیم پرداختی خواهند داشت تا آنها در ادامه فصل مشکلی نداشته باشند.

 


پورموسوی که در ابتدای فصل توانسته بود بازیکنان قابل توجهی را به لیست این باشگاه اضافه کند و آنها را از پیشنهادات مناسبی که داشتند دور کند، اکنون با توجه به مشکلات مالی این باشگاه خود را در قبال این مساله مسوول می‌داند و مدعی شده در صورتی که نسبت به پرداخت مطالبات بازیکنان اقدام نشود در تمرینات حاضر نخواهد شد. اقدامی که  امروز علیرغم وعده مسوولان و هیات مدیره این باشگاه مبنی بر توافق با سرمربی این تیم برای استارت دوباره تمرینات، با غیبت سیروس پورموسوی همراه شد و امیرحسین پیروانی تیم را تمرین داد.

 

پورموسوی که زمزمه‌هایی مبنی بر حضورش در لیگ عمان و پیشنهاد از این کشور نیز طی ساعات اخیر درباره وی شکل گرفته، با غیبت در تمرین امروز به این شایعات دامن زده است و باید دید مسوولان این باشگاه قادر خواهند بود با انجام تعهدات خود نسبت به بازیکنان، او را نسبت به تصمیم جدایی از این باشگاه منصرف کنند یا خیر.

دیدگاه‌ها