کد خبر : 1747926 | 19 فروردين 1400 ساعت 20:41 | 61.5K بازدید | 19 دیدگاه

اخراج تکراری مقابل پرسپولیس در آزادی؛

ساکت الهامی: بیا یک کارت بده اخراجم کن!

ساکت الهامی سرمربی تیم نساجی مانند بازی قبلی که در مقابل پرسپولیس به ورزشگاه آزادی آمده بود، از کنار زمین اخراج شد.

ساکت الهامی: بیا یک کارت بده اخراجم کن!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های پرسپولیس و نساجی در حالی با تک گل سرخپوشان دنبال می‌شود که ساکت الهامی نیز در میانه های نیمه دوم از کنار خط اخراج و به سمت سکوهای جایگاه ویژه هدایت شد. این اتفاق در حالی رخ داد که او در نیمه اول یک کارت زرد گرفت و در نیمه دوم نیز به شکلی جالب با کارت قرمز داور مواجه شد تا شانس اتمام بازی در کنار زمین را نداشته باشد.

 

نکته جالب درباره این اخراج الهامی، اعتراض های دامنه دار او به زاهدی فر و داور چهارم بازی است. در نیمه اول الهامی داور را تهدید کرد که اگر یک سوت اشتباه دیگر بزند، تیمش را بیرون می‌کشد. در نیمه دوم نیز این اعتراض ها ادامه داشت تا این که سرانجام کارت زرد دوم به سرمربی نساجی داده شد.

 

 

در دقیقه 67 ساکت الهامی داور چهارم را صدا زد و به وی گفت که از داور بخواهد تا کارت زرد دوم را به او بدهد تا برود از روی سکوها بازی را تماشا کند! باتوجه به رفتارها و اعتراض های الهامی، زاهدی فر نیز تصمیم گرفت که کارت زرد دوم را بدهد و سرمربی نساجی را اخراج کند. پس از آن الهامی از سکوها بالا رفت و نمایش تیمش را از جایگاه ویژه دید و دستیارش نیز تیم را از کنار زمین هدایت کرد.

 

 

این در حالی است که سال پیش در بازی تیم های پرسپولیس و تراکتور هم اعتراض های دامنه دار او به همراه کاپیتان های تیم تبریزی سبب شده بود تا داور سرمربی تی تی ها را اخراج کند. این اتفاق در نیمه اول رخ داده و سبب شده بود تا علیرضا پژمان دستیار دوم الهامی دستورات فنی را انتقال دهد.

 

 

سال پیش در بازی فینال جام حذفی که با اخراج و محرومیت شش ماهه ساکت الهامی همراه بود، سرمربی وقت تراکتور قول داده بود که رفتارهای این‌چنینی نخواهد داشت اما حالا در بازگشت به ورزشگاه آزادی دوباره با کارت قرمز جریمه شده است.

دیدگاه‌ها