کد خبر : 1747928 | 19 فروردين 1400 ساعت 20:47 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

به رغم مشکلات اخیر؛

پیام پنهان پشت شادی دیبالا؛ جایی نمی‌روم

پائولو دیبالا، ستاره یوونتوس، در بازی این تیم برابر ناپولی یک گل حیاتی زد و سپس به خوشحالی پرداخت اما در شادی پس از گل او پیامی برای بیانکونری وجود داشت.

پیام پنهان پشت شادی دیبالا؛ جایی نمی‌روم

به گزارش "ورزش سه"، در بازی شب گذشته یوونتوس برابر ناپولی، پس از گل دقیقه 13 کریستیانو رونالدو، کار برای بیانکونری با برتری 1-0 گره خورده بود اما در دقیقه 73 پائولو دیبالا که پس از سه ماه مصدومیت در نیمه دوم به عنوان یار تعویضی به زمین آمده بود با یک ضربه دقیق پای چپ دروازه ناپولی را باز کرد تا نتیجه 2-0 شود.

دیبالا پس از به ثمر رساندن این گل که در پایان، با توجه به گل دقیقه 90 ناپولی، سه امتیاز بازی را برای یووه به ارمغان آورد شادی پس از گل مخصوصی داشت؛ همان شادی پس از گلی که در تابستان سال 2019 وقتی گفته می شد در پی ترک بیانکونری است انجام داده بود.

 

1588809

 

گاتزتا دلو اسپورت و توتو اسپورت هر دو به این موضوع پرداختند که تمام بازیکنان حاضر در زمین و همچنین بازیکنان ذخیره همگی دیبالا را پس از گل در آغوش کشیدند و روابط خوب و وابستگی خود به این ستاره محبوب آرژانتینی را به نمایش گذاشتند.

شادی پس از گل دیبالا دقیقا همان شادی بود که پس از گلزنی برابر تریستینا در یک بازی دوستانه در سال 2019 به نمایش گذاشت. دیبالا در آن زمان پیشنهاد پیوستن به منچستریونایتد را رد کرده بود اما صحبت های زیادی درباره جدایی‌اش از بیانکونری در جریان بود.

 

1588806

 

شایعات در ایتالیا در هفته های اخیر حاکی از آن بوده که دیبالا در این تابستان ممکن است از یووه جدا شود چرا که مذاکرات بر سر تمدید قرارداد با او در هفته های اخیر به مشکل خورده است. شب گذشته و پس از به ثمر رساندن دومین گل یوونتوس، دیبالا درست مانند کاری که در سال 2019 و وقتی صحبت از رفتنش می شد، کرده بود دستش را روی نشان باشگاه قرار داد و به نظر می رسد که با این حرکت قصد داشت به مدیران و هواداران یووه بفهماند که قصد جدایی از بیانکونری را ندارد. حرکتی که از چشم هواداران باشگاه یوونتوس هم پنهان نماند.

دیدگاه‌ها