کد خبر : 1747931 | 19 فروردين 1400 ساعت 21:10 | 39.3K بازدید | 9 دیدگاه

نساجی خواهان محرومیت زاهدی‌فر شد

در نشست خبری دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی مازندران، مدیررسانه این باشگاه با اعلام نمایندگی از سوی مدیریت و مالک خواهان برخورد با داور این بازی بابت گل‌هایی که دریافت کرده‌اند شد.

نساجی خواهان محرومیت زاهدی‌فر شد

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی صداقت مربی نساجی مازندران درباره این دیدار و شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: اول به تیم حریف تبریک می گویم. در مورد تیم خودمان به نمایندگی از الهامی و کادرفنی از زحمات بازیکنان تشکر می کنم، شجاعانه بازی کردند. به جز 10 دقیقه ابتدایی که از نظر تجربه بازی را به حریف داده بودیم در باقی دقایق و خصوصا نیمه دوم مسلط به بازی بودیم و موقعیت های خوبی ایجاد کردیم اما نتوانستیم به گل دست پیدا کنیم. بازیکنان اما کارهایی که خواسته شد را به نحواحسن انجام دادند و شرایط ما امیدوار کننده بود.

 

وی درباره گل های دریافتی این تیم در این بازی گفت: من گل دوم را ندیدم و باید بررسی شود و درباره آن نظر خواهیم داد.

 

این در حالی بود که مدیررسانه باشگاه نساجی در ابتدای نشست خبری صحبت‌های تندی را متوجه سازمان لیگ و خصوصا داوری این بازی کرد و خواهان محرومیت زاهدی فر شد. ابراهیمی با اشاره به اینکه سه بازیکن تاثیرگذار نساجی مازندران دچار کرونا شده بودند اعلام کرد که سازمان لیگ توجهی به شرایط این تیم نداشته و آنها مجبور به انجام این بازی شدند. در ادامه نیز با انتقاد نسبت به عملکرد داوری بازی مدعی شد که گل‌های به ثمر رسیده از سوی پرسپولیس هدیه ای از سوی داور بوده و آنها اینبار خواهان عذرخواهی کمیته داوری نیستند و باید با محرومیت مواجه شود.

دیدگاه‌ها