کد خبر : 1747939 | 19 فروردين 1400 ساعت 21:38 | 30K بازدید | 1 دیدگاه

دستکش جادویی لک برای کلین‌شیت 11 (عکس)

لک در دیدار هفته بیستم مقابل نساجی مازندران توانست یازدهمین کلین شیت خود را ثبت کند تا از این حیث رکورددار لیگ و بالاتر از سایر گلرها باشد.

دستکش جادویی لک برای کلین‌شیت 11 (عکس)

 

به گزارش "ورزش سه"، شاید کمتر کسی تصور می کرد یک هفته پس از نمایش درخشان بیرانوند با تیم ملی مقابل سوریه و چهار سال حضور پررنگ این دروازه بان در چارچوب دروازه پرسپولیس، کسی نگران پست مهم گلری در اردوی سرخپوشان نباشد ولی این مهم با نمایش های حامد لک اتفاق افتاده و نگرانی هایی که در ابتدایی فصل درباره جدایی بیرانوند وجود داشت، رنگ باخته است.

 


لک که تجربه فراوانی از حضور در تیم های مختلف لیگ برتری دارد، اگرچه خیلی دیر به پرسپولیس اضافه شد ولی برای جا افتادن اصلا به زمان نیاز نداشت و از همان بازی های ابتدایی نشان داد که یحیی گل محمدی چقدر انتخاب خوب و به جایی داشته است.

 


حامد در دیدار برابر نساجی مازندران برخلاف دیدار رفت که در ورزشگاه وطنی برگزار شد، توانست دروازه اش را مقابل حملات مهاجمان نساجی مازندران بسته نگه دارد. او در این مسابقه دو مرتبه روی شوت هایی که بازیکنان نساجی زدند، عملکرد خوبی داشت و بارها هم زمانی که شاگردان الهامی با ارسال های بلند خود قصد موقعیت سازی داشتند، با خروج های به موقع خود مانع ایجاد خط روی دروازه اش شد.

 


جالب اینکه حامد لک پیش از اینکه لیگ بیستم شکل جدی به خود بگیرد با ثبت چهار کلین شیت به رقابت های آسیایی و فینال این مسابقات پا گذاشت و حالا در شرایطی که هم پرسپولیس و هم لک پس از ناکامی در فینال روزهای سختی را تجربه کردند و در قائمشهر نیز در اولین بازی با تساوی یک بر یک به کار خود خاتمه دادند، بار دیگر در روزی که دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس دستکش های مشکی خاصی نیز به دست داشت، با پیروزی و ثبت کلین شیت به آسیا بازگشتند تا هواداران این تیم امیدوار به تکرار درخشش سرخ های فوتبال ایران در آسیا باشند.

دیدگاه‌ها