کد خبر : 1747946 | 19 فروردين 1400 ساعت 21:41 | 49.3K بازدید | 1 دیدگاه

۱۰ بازی دست نخورده داریم؛

شیری :30 امتیاز باقی مانده و می‌مانیم

مدافع نساجی معتقد است توانایی جبران نتیجه در ۱۰ هفته پایانی فصل برای بقا در لیگ برتر را دارند.

شیری :30 امتیاز باقی مانده و می‌مانیم

به گزارش "ورزش سه"، حامد شیری پس از شکست نساجی مقابل پرسپولیس عنوان کرد: ما قبل از آغاز بازی اخبار بدی درباره وضعیت جسمانی آقای دست‌نشان، اسطوره باشگاه نساجی و قائم‌شهر شنیدیم که ما را خیلی ناراحت کرد. بخاطر ایشان هم که شده، تمام تلاش و هدف ما در این دیدار نمایش خوب مقابل پرسپولیس بود تا نتیجه حداقلی بگیریم و این اتفاق به گوش آقا نادر برسد و موجب خوشحالی ایشان و بالا رفتن روحیه هواداران نساجی شود، اما این اتفاق نیفتاد.

 

او ادامه داد: متاسفانه جریان مسابقه به شکلی پیش رفت که در ۲۰ دقیقه ابتدایی نمایش خوبی نداشتیم، اما پس از آن توانستیم به بازی مسلط شویم و حتی در نیمه دوم نیز شرایط ما خیلی بهتر شد ولی به هر حال وقتی شما گل‌هایی دریافت می‌کنید که همه می‌بینند و می‌گویند آفساید بوده، کاری از دست شما برنمی‌آید.

 

مدافع نساجی یادآور شد: بازی تمام شده و ما بازنده هستیم. به تیم خوب پرسپولیس تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه مسیر به موفقیت برسند.

 

شیری درباره شرایط نساجی در پایین جدول گفت: کار سختی داریم ولی ۱۰ هفته از بازی‌ها و ۳۰ امتیاز دست نخورده باقی مانده، اما این وعده را به هواداران نساجی می‌دهم که در لیگ برتر می‌مانیم و شرایط ما قطعا بهتر می‌شود.

دیدگاه‌ها