کد خبر : 1747959 | 19 فروردين 1400 ساعت 22:47 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای آاس؛

بازگشت زیدان به یووه حتمی است؛ اما چه وقت؟

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، در کنفرانس خبری خود پس از پیروزی برابر لیورپول، تلویحا تایید کرد که به یوونتوس بازخواهد گشت. اکنون سوال اصلی این است که کی؟ در این تابستان؟

بازگشت زیدان به یووه حتمی است؛ اما چه وقت؟

به گزارش "ورزش سه"، چراغ سبز زین الدین زیدان به یوونتوس در ایتالیا کسی را شگفت زده نکرد و این اولین بار نیست که سرمربی فرانسوی از علاقه اش به بازگشت به ایتالیا صحبت می کند. بر کسی پوشیده نیست که بانوی پیر و زین الدین زیدان مشتاق دیدار دوباره هستند و دیر یا زود دو طرف بار دیگر به هم خواهند رسید و داستان زیبایی را که در سال 2001 ناتمام ماند، پی خواهند گرفت. سوال اصلی این است که چه زمانی این اتفاق رخ خواهد داد؟

 

1588877

 

هر بار که تیم ایتالیایی به دنبال سرمربی جدید می گردد، نام زیدان به عنوان یکی از کاندیداها در لیست آنها دیده می شود. یووه می داند که زیدان بالاخره یک روز به تورین باز می گردد و در توانایی های او نیز هیچ شکی ندارد. بیانکونری و هوادارانش مدت ها است که منتظر بازگشت زیدان هستند و پاسخ زیزو به این سوال که آیا به ایتالیا باز خواهد گشت، پاسخی صادقانه بود: "کی می داند؟ خواهیم دید."

اگر یووه به رویای بازگرداندن زیدان به تورین تاکنون جامه عمل نپوشانده به این دلیل است که دو طرف هیچوقت همزمان آزاد نبوده اند و تابستان پیش رو می تواند این موقعیت فوق العاده را در اختیار یووه و زیدان بگذارد.

 

1588875

 

روز گذشته شاگردان پیرلو برد حساسی در سری آ برابر ناپولی به دست آوردند؛ پس از حذف از چمپیونزلیگ و از دست رفتن دهمین قهرمانی در سری آ، حالا پیرلو و ستاره هایش باید برای رسیدن به یکی از چهار رده بالای جدول برای شرکت در چمپیونزلیگ فصل بعد بجنگند چرا که چنان فصل بدی را پشت سر گذاشته اند که به شکلی باورنکردنی حتی رسیدن به چمپیونزلیگ هم در خطر است! پیرلو به لطف گل های رونالدو و دیبالا 2-1 برابر حریف پیروز شد و بیانکونری را به رده سوم جدول رساند و توانست حداقل برای مدتی دیگر صندلی خود را حفظ کند. پیرلو خودش هم تایید کرده که ادامه همکاری اش با یوونتوس به نتایجی که با این تیم می گیرد وابسته است.

پیرلو و یووه اکنون به یک سری بردهای پیاپی نیاز دارند تا حضور در چمپیونزلیگ را تضمین کنند و همچنین در فینال کوپا ایتالیا نیز برابر آتالانتا پیروز شوند. در صورتی که پیرلو در این ماموریت به موفقیت نرسد، بانوی پیر برای سومین بار در سه فصل گذشته دست به تعویض سرمربی خود خواهد زد. آلگری که هفته گذشته با آنیلی، رییس یووه، دیدار کرده است، یکی از گزینه های سرمربیگری این تیم است. در صورت قطعی شدن پیشنهاد یوونتوس، این سرمربی ایتالیایی با خوشحالی پیشنهاد بیانکونری را خواهد پذیرفت؛ این برای او یک پیروزی شخصی بسیار شیرین است چرا که دو سال پیش در جستجوی زیباتر بازی کردن، او را از سمت خود در این تیم برکنار کرده بودند!

 

1588878

 

هر چند اگر زیدان تصمیم بگیرد که یک سال زودتر به کار خود در مادرید پایان دهد، تورینی ها قطعا به دنبال تدارک بازگشت بزرگ او خواهند بود. برای اینکه این رویا رنگ واقعیت بگیرد زیدان باید خیال ماجراجویی با تیم ملی فرانسه را مدتی دیگر به تعویق بیندازد و از آن بالاتر دستمزد فعلی خود را به شکل قابل توجهی پایین بیاورد چرا که یووه در حال حاضر قادر به پرداخت چنین دستمزدی نیست.

اگر تمام این شرایط محقق شود، زیدان آنگاه در یوونتوس با چالش اصلی مواجه خواهد شد؛ بازسازی یووه ای که پس از یک دهه موفقیت اکنون دچار مشکل شده است. البته او می تواند برای این کار روی دوست قدیمی خود کریستیانو رونالدو حساب کند. ستاره پرتغالی در صورت پیوستن زیدان به یوونتوس با دید تازه ای به ادامه بازی در سری آ نگاه خواهد کرد...

 

منبع: آاس

دیدگاه‌ها