کد خبر : 1747983 | 20 فروردين 1400 ساعت 09:11 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پیروزی برابر گرانادا؛

سولسشر: در فوتبال وقتی برای استراحت نیست

منچستریونایتد شب گذشته موفق شد گرانادا را شکست دهد اما اوله گنار سولسشر، سرمربی شیاطین سرخ، پس از این دیدار چندان هم راضی و خشنود نبود.

سولسشر: در فوتبال وقتی برای استراحت نیست

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد موفق شد در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا گرانادا را با گل های مارکوس راشفورد و برونو فرناندز 2-0 شکست دهد، اما سولسشر به دلیل کارت های زردی که بازیکنانش گرفتند، مجبور خواهد شد تا در دیدار برگشت هفته بعد دست به تغییراتی در ترکیب تیمش بزند.

 

1588943

 

سولسشر از نمایش شاگردانش راضی بود اما پس از دریافت سه کارت زرد که سه بازیکن یونایتد را از دیدار هفته بعد محروم کرد، معتقد بود این بهترین شب‌شان نبوده است. هر چند به نظر می رسد یونایتد کار راحتی برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی در پیش داشته باشد، اما هری مگوایر، اسکات مک تامینی و لوک شاو سه بازیکنی هستند که پس از دریافت کارت زرد در بازی دیشب، در دیدار برگشت برابر گرانادا غایب خواهند بود.

 

1588944

 

سولسشر گفت: "بهترین شب ما نبود. ما سه کارت زرد گرفتیم و حالا سه محروم داریم. 2-0 نتیجه بسیار خوبی است. می دانیم که چقدر آمدن به اسپانیا و گرفتن چنین نتیجه ای سخت است. باید خوب بازی می کردیم تا نتیجه می گرفتیم. من از نتیجه بسیار راضی ام."

 

سولسشر از دو گلزن بازی دیشب نیز تقدیر کرد، راشفورد با گلی که در دقیه 31 نیمه اول روی ارسال دقیق ویکتور لیندلوف به ثمر رساند، اکنون در تمام رقابت ها 20 گل برای یونایتد زده است. این همچنین هشتمین گل اروپایی راشورد در این فصل بود؛ اولین بازیکن انگلیسی که پس از فصل 65-1964 سر بابی چارلتون در ترکیب شیاطین سرخ به چنین آماری دست پیدا می کند.

فرناندز نیز در آخرین دقایق بازی یک ضربه پنالتی را برای یونایتد تبدیل به گل کرد تا تعداد گل خود در این فصل را به 24 برساند. ستاره پرتغالی از 20 ضربه آزادی که برای شیاطین سرخ در تمام رقابت ها زده، 19 تا را به گل تبدیل کرده است.

 

1588940

 

سولسشر اضافه کرد: "راشفورد و فرناندز استثنایی بودند، برای ما خیلی مهم هستند. راشفورد خیلی خوب حرکت کرد و توپ را عالی گرفت. گل اول روی حرکت خوب او و ضربه آخری فوق العاده اش به ثمر رسید. برونو هم روی پنالتی ها اعتماد به نفس خیلی زیادی دارد، هر چند دروازه بان تقریبا توپ را گرفته بود!

ما می خواهیم در تمام بازی ها پیروز شویم. یونایتد هنوز هم تیم جوانی است، تیمی است که در حال آموختن است. ما باید همیشه پیشرفت کنیم. فوتبال خیلی زود به شما خواهد رسید اگر استراحت کنید. نمی توانیم رویکرد دیگری داشته باشیم.

ما همیشه سعی می کنیم که جلو برویم و موقعیت خلق کنیم. احساس خوبی درباره بازی برگشت در اولدترافورد داریم."

دیدگاه‌ها