کد خبر : 1747989 | 20 فروردين 1400 ساعت 09:50 | 18.1K بازدید | 4 دیدگاه

بنزما: بعضی‌اوقات با وینیسیوس بلند حرف می‌زنم اما...

کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید، تمجید ویژه ای از وینیسیوس جونیور انجام داده است.

بنزما: بعضی‌اوقات با وینیسیوس بلند حرف می‌زنم اما...

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور از زمان انتقال به رئال مادرید روزهای پر فراز و نشیبی را در این تیم سپری کرده و گاهی اوقات انتقادات زیادی نیز به او مطرح شده است. با این حال به نظر می رسد که ستاره جوان و برزیلی رفته رفته در ترکیب لوس بلانکوس جا افتاده و درخشش خیره کننده او برابر لیورپول نیز گواه همین مسئله است.

 

کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید، در مصاحبه‌ای به تمجید از وینیسیوس پرداخته و می‌گوید: " وینی بازیکن بسیار جوانی است اما من به او اعتماد دارم چرا که همه چیز برای موفقیت در اینجا دارد. به همین دلیل است که من در زمین زیاد با او حرف می زنم. گاهی اوقات با او بلند صحبت می کنم اما این به خاطر خود اوست. او می تواند چیزهای بیشتری ارائه دهد چرا که نشان داده یک پدیده است."

 

 

1588969

 

 

بنزما در رابطه با دیدار حساس ال کلاسیکو نیز گفت: " این مسابقه برای من بهترین بازی دنیاست. نه تنها برای من بلکه برای همه زیرا دو تیم با تاریخ های بزرگ در مقابل یکدیگر قرار می گیرند. این همیشه یک مسابقه بسیار مهم بوده است."

 

بنزما در رابطه به فرم خوب خود در فصل جاری نیز گفت: "من نمی‌دانم که این بهترین فصل من بوده است یا نه. هر ساله از ابتدا کار را شروع می کنم و می خواهم نسبت به سال قبلی پیشرفت کنم. حالا من گلزنی می‌کنم و اگر بتوانم این کار را ادامه دهم تا به تیم در راه رسیدن به پیروزی کمک کنم، این کار را انجام خواهم داد."

 

 

1587141

دیدگاه‌ها