کد خبر : 1747999 | 20 فروردين 1400 ساعت 10:50 | 10.6K بازدید | 8 دیدگاه

گلر الاهلی: با شکست استقلال از بحران خارج می شویم

محمد العویس سنگربان تیم ملی عربستان و باشگاه الاهلی، اوضاع فعلی این تیم را شرم آور خواند.

گلر الاهلی: با شکست استقلال از بحران خارج می شویم

به گزارش "ورزش سه"، حتی تغییر سرمربی نیز برای الاهلی چاره ساز نبود و آنها در ادامه روند افتضاح خود، برای ششمین دیدار متوالی در لیگ حرفه ای عربستان تن به شکست دادند تا بدترین نتایج تاریخ این باشگاه را به ثبت برسانند.


الاهلی که با اخراج ولادان میلوژوویچ، دست روی سرمربی سابق الهلال گذاشت و لارنسیو ریجکمپ را به خدمت گرفت، شب گذشته و در آخرین دیدار خود پیش از مصاف با استقلال، در هفته بیست و پنجم لیگ عربستان به مصاف الرائد رفت و در همان نیمه نخست و در عرض 12 دقیقه  سه بار دروازه اش را باز شده دید و با وجود به ثمر رساندن 2 گل در نیمه دوم، در نهایت با نتیجه 3 بر 2 تن به شکست داد.


محمد العویس سنگربان تیم ملی عربستان و الاهلی در پایان بازی و در گفتگو با شبکه ملی عربستان گفت: همه چیز از دست ما خارج شده است. از فرق سر تا نوک پا شرایط از کنترل خارج است. وضعیت ما در لیگ عربستان بسیار شرم آور است.


وی درباره بازی با استقلال و حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما باید مسابقات را از همدیگر جدا کنیم. باید بدون توجه به لیگ داخلی، برای رقابت های لیگ قهرمانان آسیا آماده شویم و به این بحرانی که به آن دچار شده ایم، پایان دهیم.


او ادامه داد: ما از فشار زیادی رنج می بریم و از ابتدای فصل خطاهای فنی زیادی داشته ایم. روش هایی که گل می خوریم، از یک مسابقه به مسابقه دیگر تکرار می شود. ما در چرخه بزرگی هستیم و امیدوارم اولین پیروزی در مسابقه بعدی برابر استقلال این قانون را نقض کند و به بحران ها پایان دهد.


او در پایان گفت: در آسیا همه چیز تغییر می کند. ما بازیکنان بزرگی داریم که بیشتر آنها تجربه بین المللی دارند و آنها تفاوت بین مسابقات را می دانند.


الاهلی با شکست شب گذشته مقابل الرائد، بدترین نتایج تاریخ خود را کسب کرد. این تیم هیچ گاه در 6 بازی متوالی تن به شکست نداده بود. آنها طی ماه های فوریه، مارس و آپریل هنوز بردی را کسب نکرده اند.

دیدگاه‌ها