کد خبر : 1748000 | 20 فروردين 1400 ساعت 10:53 | 17.8K بازدید | 2 دیدگاه

به دنبال انتقام از العین

نکونام اندوه تاریخی را جبران کن! (عکس)

16 سال پیش در لیگ قهرمانان آسیا تقابلی رخ داد که شاید کسی چندان خاطرش نباشد.

نکونام اندوه تاریخی را جبران کن! (عکس)

به گزارش ورزش سه ،  تیم پاس تهران با قهرمانی در لیگ برتر به لیگ قهرمانان صعود کرده بود و قصد خودنمایی در آسیا را داشت. این در شرایطی بود که مصطفی دنیزلی با قرارداد گرانقیمتش جانشین  مجید جلالی شده و آرزوهای بزرگی داشت . پاس در سال 2005 لیگ قهرمانان آسیا را طوفانی شروع کرد و با 16 امتیاز از 6 بازی با اقتدار به مرحله بعد صعود کرد. دنیزلی با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه نظیر جواد نکونام و میثم منیعی و پژمان جمشیدی ، حسین پاشایی ، آرش برهانی ، محمد نصرتی توانست در مرحله گروهی با ۱۲ گل بهترین خط حمله را نصیب خود کند.

 

1589000


آنها در مرحله پلی‌آف مقابل العین قرار گرفتند و با فرم عالی  کاملا دست بالا را در دو نبرد تهران و العین داشتند.  پاس در بازی رفت با تک گل آرش برهانی پیش افتاد اما گل به خودی محمد نصرتی کار به تساوی کشاند تا شاگردان دنیزلی علاوه بر تساوی ارزشمند در امارات کار صعود را به تهران بکشند.

 

1589001


 در بازی برگشت در ورزشگاه دستگردی تیم پاس در حالی که تا دقیقه 80 با نتیجه 3 بر 1 جلو بود با اشتباهات خط دفاعی و دروازه‌بان دو گل دریافت کردند تا جواد نکونام و تیمش وداع تلخی با لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند. این یکی از اندوهبارترین شکست‌های ما در آن سالها بود که سالها درباره‌اش صحبت می‌شد.

 

1589002


حالا پس ۱۶ سال جواد نکونام دوباره به العین رسیده تا انتقام بتواند آن بازی را از اماراتی بگیرد.

دیدگاه‌ها