کد خبر : 1748002 | 20 فروردين 1400 ساعت 11:09 | 40.2K بازدید | 8 دیدگاه

من هم از بعضی سرپرستان تیم ملی انتقاد دارم

خورشیدی: به کدامین گناه من را می زنید؟

انتقادات از مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی هم چنان ادامه دارد .او در مصاحبه با رادیو با اعتماد به نفس از خودش دفاع کرد.

خورشیدی: به کدامین گناه من را می زنید؟

به گزارش "ورزش سه"، سرپرست جدید تیم ملی که پیش تر در مصاحبه با ورزش سه از روزمه خود حرف زده بود و از این انتخاب دفاع کرده بود این کار را در مصاحبه با رادیو ایران تکرار کرد و گفت: بعضی ها می گویند یک بار هم اسم من را در فوتبال نشنیده اند و من اصلا در فوتبال نبوده ام! این در حالی است که من از سال 75 وارد باشگاه راه آهن شدم و نزدیک به 18 – 19 سال در این باشگاه در سمت های مختلف مشغول بکار بودم و تیم های متعدد ورزشی را مدیریت و برنامه ریزی می کردم و توامان وارد کار مربیگری هم شدم. تیم های فوتبال – والیبال – بسکتبال و ... نزدیک به یک فصل و دو سه ماه هم در استقلال سابقه حضور به عنوان معاون ورزشی را دارم. من در سال 2001 در مربیگری مدرک A گرفتم و از انجایی که در سمت های مختلفی در فوتبال حضور داشتم با شرایط کار سرپرستی آشنا هستم.

 

مجتبی خورشیدی در دفاع از خود ادامه داد: بعضی ها می گویند من اصلا در ورزش نبوده ام! پس این همه سابقه و این همه حضور جعلی بوده است؟ من در سال 72 ازدواج کردم؛ نکند به زن و بچه ام دروغ گفته ام و شاگردانی که تحویل فوتبال داده ام همه وهم بر انگیزه بوده است. در حالی که رسانه های بیگانه به من حمله کرده اند رسانه های داخلی هم از من انتقاد می کنند و گاها در انتقادات حرف هایی زده می شود که دور از واقعیت و دور از انصاف است.

 

من که با کسی مشکل ندارم و همیشه اهل تعامل بودم و به نظرم برخی به خاطر خصومت هایی که با فدراسیون فوتبال  دارند این کار را انجام می دهند یا به دنبال سهم خواهی هستند و برخی نیز سوار موج می شوند و پیش خود می گویند حالا که بقیه دارند انتقاد می کنند بگذارید ما هم انتقاد کنیم. پیش از من کسانی در سرپرستی تیم ملی حضور داشتند که اصلا از جنس ورزش نبوده اند و البته همه عزیزان من هستند و من نقدی به عملکردشان ندارم و شاید هم کارنامه آنها کارنامه بسیار درخشانی بوده است اما چرا آن موقع از آنها انتقاد نشد. من با وجود اینکه نزدیک به 25 سال در فوتبال بوده ام و در همه پست ها کار کرده ام و تحصیلاتم نیز در این زمینه است مورد انتقاد واقع می شوم و نمی دانم به کدامین گناه من را می زنند و جالب اینکه اصلا حضورم را در فوتبال منکر می شوند.

 

سرپرست جدید تیم ملی در خصوص اینکه آیا کار خود را در تیم ملی شروع کرده است یا نه گفت: بله دو سه روزی است که کار خود را شروع کرده ام. با مهدی خراطی نشست داشتم. قرار است تیم ملی 4 خرداد در کیش اردو بزند. ما 10 خرداد با پرواز اختصاصی کیش ایر راهی منامه خواهیم شد و طبق برنامه به ترتیب با هنگ کنگ – بحرین – کامبوج و عراق بازی خواهیم کرد. اتفاق خوبی که در روزهای اخیر افتاده عقد قرارداد با شرکت هواپیمایی کیش ایر بوده و از این پس پروازهای تیم ملی به صورت چارتر انجام خواهد شد. این برنامه ها با حضور دوباره اسکوچیچ در تهران بررسی خواهد شد. ایشان به زادگاه خود رفته و تا چند روز دیگر به تهران باز می گردد.

دیدگاه‌ها