کد خبر : 1748004 | 20 فروردين 1400 ساعت 11:22 | 30.5K بازدید | 5 دیدگاه

رئال مادرید- بارسلونا و یک رویای مشابه (عکس)

رئال مادرید و بارسلونا هر دو به دنبال کسب دو گانه در پایان فصل جاری هستند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بارسلونا در حالی فردا شب از سری مسابقات هفته سی‌ام لالیگا و در ورزشگاه آلفردو دی استفانو به مصاف یکدیگر خواهند رفت که این جدال حساس می تواند نقش مهمی را در رقابت قهرمانی این فصل ایفا کند.

 

در حالی که تا همین چند هفته پیش اتلتیکو مادرید اختلاف زیادی در صدر جدول ایجاد کرده بود اما چند نتیجه ضعیف این تیم باعث شد که اکنون بارسلونا در فاصله یک امتیازی آنها قرار گیرد. همچنین رئال مادرید نیز با دو امتیاز کمتر نسبت به بارسا رده سوم جدول را به خود اختصاص داده است؛ همه مسائلی که باعث شده ال‌کلاسیکوی فردا شب از بالاترین حساسیت برخوردار باشد.

 

در همین ارتباط نشریه مادریدی مارکا مطابق انتظار صفحه اصلی امروز خود را به الکلاسیکوی حساس فرداشب اختصاص داده است. این روزنامه با تیتر "رویای دو گانه" به استقبال این مسابقه رفته است.

 

همچنین در بخشی از گزارش ها روی جلد مارکا آمده است: " رئال مادرید و بارسلونا در حالی به دومین ال کلاسیکوی فصل رسیدند که هر دوی آنها نگران پایان دادن فصل بدون کسب جام هستند. این دو تیم فردا برای فتح لالیگا رقابت خواهند کرد و در انتظار به مشکل خوردن اتلتیکو باقی خواهند ماند. همچنین به جز لالیگا یکی از تیم ها در لیگ قهرمانان و دیگری در کوپا دل ری نیز حضور دارند و برای کسب دوگانه تلاش می کنند."

 

 

1589006
 

دیدگاه‌ها