کد خبر : 1748018 | 20 فروردين 1400 ساعت 12:32 | 15.5K بازدید | 9 دیدگاه

محمود فکری؛ اینبار 11 هفته طلایی

محمود فکری فصل گذشته در 10 هفته پایانی با جدایی از تیم خوشه طلایی رهبری تیم نساجی را برعهده گرفت و این قدر نتایج دراین ده هفته خوب بود که به لطف آن نامزد مربیگری استقلال شد و سرانجام به تیم آبی رسید.

محمود فکری؛ اینبار 11 هفته طلایی

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری در حالی که به همراه خوشه طلایی برای صعود به لیگ برتر تلاش می کرد در شرایطی هدایت تیم نساجی را قبول کرد که تیم شرایط خوبی در جدول رده بندی نداشت و در 10 هفته پایانی با قرعه سختی روبرو بود و باید با تیم هایی چون تراکتور – سپاهان – پرسپولیس – شهر خودرو – استقلال و ... بازی می کرد و به لطف همین قرعه برخی حاضر نشدند سرمربی نساجی شوند. نساجی پیش از آنکه محمود فکری را به عنوان سرمربی انتخاب کند با گزینه های دیگری هم صحبت کرده بود. به خصوص مربیانی که تیم نداشتند. اما این قرعه سخت برای نساجی تبدیل به روزهای قشنگ شد. روزهایی که تراکتور و سپاهان را شکست دادند. هم چنین فولاد را و در تهران در برابر استقلال مساوی کردند. خلاصه اینکه نساجی در 10 هفته پایانی با محمود فکری نباخت و تا رده نهم جدول بالا رفت...

 

محمود فکری بعد از تجربه تلخ در استقلال اینبار در 11 هفته پایانی سرمربی نفت مسجد سیلمان شده است. تیمی مشابه نساجی. تیمی که بازیکنان خوبی در اختیار دارد و با وجود شروع خوب هفته های بدی را پشت سر گذاشته است و کمی خطر سقوط را احساس می کند و جالب اینکه همانند نساجی بازی های سختی را پیش رو دارد و باید در اولین گام روز دوشنبه در استادیوم نقش جهان اصفهان به مصاف سپاهان برود. تیمی که در کورس قهرمانی است و اگر نفت را شکست بدهد دوباره به صدر جدول بر می گردد.

 

محمود فکری که دیروز مراسم معارفه اش در نفت مسجد سلیمان در زمین شماره 2 آزادی برگزار شد به دنبال تکرار اتفاقات نساجی در نفت مسجد سلیمان است. درخشش در 11 هفته پایانی و دوباره حضور در یک تیم بزرگ تر و اینبار برای اینکه با چالش جدایی از تیم مواجه نشود قراردادش را تا پایان فصل تنظیم کرده است. در حالی که او با نساجی قرارداد 1.5 ساله بسته بود و حالا باید 5 برابر به تیم مازنی غرامت بدهد و پرونده در مسیر رسیدگی از سوی رکن های قضایی فدراسیون فوتبال قرار دارد. محمود فکری و 11 هفته طلایی در تیم نفت مسجد سلیمان؛ آیا تاریخ برای محمود فکری تکرار خواهد شد؟ او به این تکرار این اتفاق خوشبین است و حتی دیروز در مصاحبه اش از مجتبی حسینی به خاطر تیم خوبی که در مسجد سلیمان بسته تشکر کرده و این یک تلنگر به شاگردان جدیدش است؛ شما تیم خوبی هستید و باید به روند نتیجه گیری خود در زمان مربیگری مجتبی حسینی ادامه دهید. البته تکرار این اتفاق هنر محمود فکری است.

دیدگاه‌ها