کد خبر : 1748059 | 20 فروردين 1400 ساعت 15:45 | 27.3K بازدید | 2 دیدگاه

با پیکه و سرجی

فهرست بارسا برای بازی با رئال؛ جرارد پیکه رسید

جرارد پیکه با پشت سر گذاشتن مصدومیت توانست وارد فهرست بارسلونا برای بازی برابر رئال مادرید شود.

فهرست بارسا برای بازی با رئال؛ جرارد پیکه رسید

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه 13 اسفند در بازی برگشت بارسا برابر سویا در نیمه نهایی کوپا دل ری مصدوم شد و با وجودی که معاینات پزشکی اولیه نشان می داد مصدومیت او چیز خاصی نیست ولی تست های دقیق تر پیچ خوردگی رباط جانبی زانوی او را نشان دادند تا به این ترتیب او مدتی دیگر را به دور از میادین بماند.

 

 

1589129

 

 

مدافع کهنه‌کار بارسلونا در این فصل پیشتر سه ماه نیز به دلیل مصدومیت زانو از ترکیب  خارج شده بود.

پیکه در چند روز گذشته به تمرینات بارسا برگشته بود ولی در مورد اینکه بتواند برابر رئال بازی کند، تردیدهایی وجود داشت. در نهایت با اعلام فهرست بارسا برای ال کلاسیکو مشخص شد که مصدومیت او به طور کامل برطرف شده و مشکلی برای بازی نخواهد داشت.

 

 

1569104

 

 

به این ترتیب اگر پیکه از ابتدا بازی کند، فرانکی دی یونگ به مرکز میدان باز می گردد و این شاید سیستم بارسا را تغییر دهد. تغییر سیستمی که می تواند روی آنتوان گریزمان و عثمان دمبله تاثیرگذار باشد. همچنین سرجی روبرتو نیز با بهبود مصدومیت وارد فهرست ال کلاسیکو شد.

 

لیست بارسا برای بازی با رئال: تراشتگن، اینیاکی پنیا، آرنائو تناس، دست، سرجی روبرتو،یکه، لنگله، ارائوخو، مینگسا، اومتیتی، جوردی آلبا، جونیور، پدری، پیانیچ، ریکی پویج، ایلایکس، مسی، گریزمان، دمبله، تریناکئو و مارتین برایثویت

 

دیدگاه‌ها