کد خبر : 1748095 | 20 فروردين 1400 ساعت 19:06 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

برد حیثیتی مدافع عنوان قهرمانی؛

شکست‌ناپذیر فوتسال زنان سرانجام تسلیم شد

در روز استراحت دو تیم مدعی سایپا تهران و هیات فوتبال خراسان رضوی، نتایج جالبی در رقابت‌های مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال زنان رقم خورد.

شکست‌ناپذیر فوتسال زنان سرانجام تسلیم شد

به گزارش "ورزش سه" هفته دوازدهم مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال زنان و در فاصله دو هفته تا پایان مسابقات مرحله گروهی صبح امروز در شرایطی پیگیری شد که دو تیم مدعی سایپا تهران و هیات فوتبال خراسان رضوی در گروه اول و دوم استراحت داشتند؛ در مهم‌ترین جدال گروه یک، تیم ملی‌حفاری که به دنبال صعود به صدر جدول با یک بازی بیشتر و پیشی گرفتن از سایپا بود، از تیم بحران‌زده شهروند ساری میزبانی می‌کرد که توانست با چهار گل به پیروزی برسد و با 30 امتیاز صدرنشین شود.

 

تیم رده سومی نامی‌نو اصفهان هم توانست با پیروزی سه گله مقابل فجر شیراز خود را به 18مین امتیاز فصل برساند، هر چند اصفهانی‌ها شانسی دیگر برای صعود به مرحله پلی‌آف ندارند؛ در دیگر بازی این گروه هم هیات فوتبال رودان با 6 گل از سد مس کرمان گذشت تا به رده چهارم جدول صعود کند.

 

در گروه دوم و در روز استراحت صدرنشین، دوئل حساس و نفسگیر هفته میان پالایش نفت آبادان و مس رفسنجان برگزار شد که مسی‌ها توانستند حریف آبادانی خود را در رفسنجان زمین‌گیر کنند و با دو گل شکست بدهند تا معادلات صعود از این گروه پیچیده شود و پالایش نفتی‌ها در راه صعود دوباره به صدر جدول ناکام بمانند.

 

با این پیروزی نفتی‌ها 25 امتیازی ماندند و مس به 21مین امتیاز فصل خود رسید تا مدافع عنوان قهرمانی همچنان شانس صعود از گروه را داشته باشد؛ در صدر جدول هیات فوتبال خراسان رضوی با 27 امتیاز حضور دارد و شکست امروز پالایش نفت مقابل مس رفسنجان، اولین شکست این تیم در لیگ امسال بود و حالا هیچ تیمی بدون شکست در جدول رده‌بندی وجود ندارد.

 

در دیگر دیدارهای این گروه، جدال رهیاب تهران و پارس آرا شیراز با تساوی 3-3 به پایان رسید و کیمیای اسفراین با چهار گل از سد هیات فوتبال اصفهان گذشت.

 

نتایج هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال زنان (گروه اول) - استراحت: سایپا تهران

 

ملی‌حفاری اهواز 4 - 0 شهروند ساری
نامی‌نو اصفهان 3 - 1 پویندگان صنعت فجر شیراز
هیات فوتبال رودان 6 - 2 مس کرمان

 

نتایج هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال زنان (گروه دوم) - استراحت: هیات فوتبال خراسان رضوی

 

مس رفسنجان 2 - 0 پالایش نفت آبادان
رهیاب تهران 3 - 3 پارس آرا شیراز
هیات فوتبال اصفهان 1 - 4 کیمیای اسفراین

دیدگاه‌ها