کد خبر : 1748102 | 20 فروردين 1400 ساعت 19:43 | 6.4K بازدید | 1 دیدگاه

مربی فولاد: بازیکنانمان تشنه موفقیت هستند

مربی بدنساز تیم فولاد ایران از دست اندرکاران کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت برگزاری بازی لیگ قهرمانان در شرایط فعلی تشکر کرد.

مربی فولاد: بازیکنانمان تشنه موفقیت هستند

به گزارش ورزش سه؛ تیم فولاد در دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا فردا به مصاف العین خواهد رفت. صحبت های یوسو سسما نوبل، مربی بدنساز تیم فولاد در نشست مطبوعاتی پیش از این دیدار را بخوانید:

 

از AFC متشکریم

 

ابتدا از دست اندرکاران AFC و کسانی که در برگزاری این مسابقات نقش دارند از طرف خودم، کادر فنی و بازیکنان تشکر می کنم که باعث شدند ما اینجا پیش از مسابقه پلی آف راحت باشیم. AFC  تا اینجا کار خود را عالی و بدون نس انجام داده است. برای ما حضور در این مسابقات باعث افتخار است. من هم از اینکه برای اولین بار به عنوان مربی در این مسابقات حضور دارم خوشحالم. سطح AFC در کارهایی که انجام داده واقعا بالا بوده است. با توجه به شرایط کرونایی موجود کار کردن سخت است؛ مجددا از حضور در این مسابقات ابراز خوشحالی می کنم از AFC به خاطر زمین تمرین صاف و بی نقصی که در اختیارمان گذاشته نیز تشکر می کنم.

 

سال پر فراز و نشیبی داشتیم

 

برای رسیدن به این مرحله خیلی تلاش و سخت کوشی کردیم. یک سال پرفراز و نشیب را در لیگ برتر ایران داشتیم. لیگ برتر به دلیل شیوع کرونا 15 ماه طول کشید. متاسفانه این ویروس داخل رختکن ما هم درز پیدا کرد. ولی با همه این مشکلات توانستیم سهمیه آسیا کسب کنیم. و خوشحالیم که بعد از هفت سال دوری فولاد از آسیا دوباره در این مسابقات حضور پیدا کرده ایم. 

 

هر اتفاقی بیافتد سرمان بالا خواهد بود

 

برای رسیدن به آسیا آقای آذری و دیگر اعضای کادر اجرایی باشگاه زحمات زیادی کشیدند. از بازیکنان تیم هم بسیار ممنونم که اگر زحمت آنها نبود برای ما ناممکن بود که در آسیا باشیم. بازیکنان ما بخاطر این تلاش شایسته تلاش هستند. ما به آنها یاد دادیم که چگونه برای تیم فداکاری کرده و نظم و انضباط را برای رسیدن به موفقیت انجام بدهند. با توجه به رابطه ای که بازیکنان باهم داشتند توانستیم یک تیم را تشکیل داده و موفق باشیم. تیم ما از نظر ذهنی و فیزیکی یک تیم قدرتمند بود و هست. متاسفانه به خاطر اینکه پنجره نقل و انتقالات مان بسته بود نتوانستیم بازیکنی را به تیم اضافه کنیم. این موضوع باعث شد تا بازیکنان ما بیشتر تشنه موفقیت باشند و بیشتر تلاش کنند و آماده یک رقابت جانانه باشند. صد در صد به خاطر هوادارانمان و مردم ایران هر اتفاقی در زمین بیافتد ما سرمان قطعا بالا خواهد بود چرا که تا لحظه آخر خواهیم جنگید.

 

برای برد وارد زمین می شویم

 

العین یک تیم بزرگ است و تجربه زیادی در لیگ قهرمانان آسیا دارد. این تیم بازیکنان سطح بالای و گران قیمتی دارد. این را هم می دانیم که بودجه آنها هم خیلی از ما بیشتر است. بی صبرانه منتظر این هستیم که سوت بازی با العین زده شده و ما پیروز بازی باشیم و به مرحله گروهی صعود کنیم. با تمام احترامی که به العین می گذاریم ما برای برد و صعود وارد مسابقه خواهیم شد.

دیدگاه‌ها