کد خبر : 1748109 | 20 فروردين 1400 ساعت 20:31 | 36.4K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه دیدار با لیدز؛

گواردیولا: از حرف‌های بیلسا منقلب شدم

منچسترسیتی فردا در لیگ برتر به مصاف لیدز یونایتد خواهد رفت و پپ گواردیولا، سرمربی سیتیزن ها، در مورد این بازی صحبت کرده است.

گواردیولا: از حرف‌های بیلسا منقلب شدم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در هفته گذشته در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ به یک برد ارزشمند برابر دورتموند دست یافت اکنون پیش از برگزاری دیدار برگشت، توجه خود را ابتدا به لیگ برتر معطوف خواهد کرد. سیتیزن ها فردا به مصاف لیدز یونایتد تیم یازدهم جدول خواهند رفت و در صورت پیروزی تنها هشت امتیاز دیگر با قهرماین در لیگ برتر فاصله خواهند داشت.

 

پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر لیدز درباره تمدید قرارداد دی بروین گفت: "ما خواهیم دید که کوین دی بروین تصمیم دارد تبدیل به چه فوتبالیستی شود. بازیکنی مثل او با شش سال سال سابقه در منچسترسیتی... هر چیزی که بخواهد ممکن است. همه چیز تنها به او بستگی دارد.

من هیچوقت در قرارداد بازیکنان دخالت نمی کنم. این به باشگاه مربوط است. اما نظر شخصی ام درباره تمدید قرارداد با دی یونگ این است که واقعا خوشحال هستم. اگر باشگاه راضی است و کوین هم راضی است، یک نفر سومی هم هست که از این موضوع راضی است و آن هم من هستم!"

 

1589199

 

10 سال با کوین دی بروین؟

گواردیولا: "این عادی نیست اما بازیکنانی هستند که آنها هم عادی نیستند. ما واقعا خوشحالیم و امیدواریم بازیکنان دیگری نیز به این موقعیت برسند. من می توانم از طرف خودم صحبت کنم؛ من پنج سال اینجا بوده ام و اگر اوضاع خوب پیش برود دو سال دیگر هم در این مسئولیت باقی می مانم.

باشگاه به ما کمک کرده است و من خوشحالم، ماندن بازیکنانی مثل کوین که می توانند جهان را در دستان خود بگیرند و همه باشگاه ها از داشتن او خوشحال می شوند، موفقیت بزرگی برای منچسترسیتی است.

 

درباره مارچلو بیلسا سرمربی لیدز

مارچلو بیلسا در کنفرانس خبری خود به ستایش از تیم گواردیولا پرداخت و گفت آنها کیفیتی جادوی دارند. گواردیولا نیز بلافاصله لطف سرمربی حریف را به او برگرداند و او نیز با تحسیت از بیلسا صحبت کرد.

گواردیولا گفت: "من واقعا منقلب شده ام، احساس عجیب و غریبی دارم. او یک رقیب بزرگ است. من قصد ندارم که پس از این صحبت ها ضعیف ظاهر شوم چرا که آنها می توانند هر کاری که می خواهند بکنند. من واقعا احساساتی شدم. او یکی از صادق ترین آدم ها است.

وقتی که توانستم با او صحبت کنم هر حرفی که می زد همان چیزی بود که واقعا باور داشت. او برای جلب توجه رسانه کاری نمی کند یا حرفی نمی زند. به همین دلیل است که من اینهمه منقلب شدم، همه از علاقه و احترام من به او باخبرند. او برای همیشه در قلب من جا دارد."

 

1589197

 

فوتبال تهاجمی لیدز را باید تحسین کرد

گواردیولا: "می دانم که فردا چقدر بازی سختی پیش رو خواهیم داشت اما امیدواریم که برای رقابت آماده باشیم. ما سه بازی با قهرمانی در لیگ برتر فاصله داریم و فردا این فرصت را داریم تا قدم بزرگتری به سوی قهرمانی برداریم.

ما در ورزشگاه آنها با این تیم بازی کرده ایم و بسیار کار سختی داشتیم و فردا هم فرقی نخواهد داشت. کیفیت سرمربی و دست اندرکاران این باشگاه در رده ای که در لیگ برتر دارند به خوبی نمایان است. آنها فصل پیش از دسته پایین تر به لیگ برتر آمدند و الان هم جایشان امن است. کار بسیار بزرگی انجام داده اند."

 

1589198

 

درباره روبن دیاز:

گواردیولا: "او تا اینجا برای ما بسیار مهم بوده است. هنوز دو ماه تا پایان فصل فاصله داریم اما او تا اینجا برای تداوم نتایج مثبت ما و رهبری تیم و همچنین کیفیتی که در بازی اش وجود دارد، برای تیم بسیار مهم بوده است."

دیدگاه‌ها