کد خبر : 1748110 | 20 فروردين 1400 ساعت 20:39 | 34.9K بازدید | 4 دیدگاه

مربی العین: شانس ما و فولاد ۵۰-۵۰ است

سرمربی تیم فوتبال العین گفت که تیم او آماده است تا با حضور در لیگ قهرمانان آسیا، ناکامی در لیگ امارات را جبران کند.

مربی العین: شانس ما و فولاد ۵۰-۵۰ است

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم فولاد و العین برای تعیین آخرین تیم حاضر در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، فردا و در استادیوم فیصل بن فهد شهر ریاض به مصاف هم می روند. پدرو امانوئل سرمربی نماینده امارات در کنفرانس خبری پیش از این دیدار اظهار داشت که شانس پیروزی هر دو تیم 50 درصد است.


سرمربی پرتغالی العین در این نشست خبری گفت: تقابل با فولاد خوزستان برای تیم ما بسیار مهم است چرا که این مسابقات، مهمترین تورنمنت باشگاهی در سطح قاره آسیا است. مسلم است که شانس هر دو تیم برای پیروزی در پیش از آغاز بازی، 50 درصد است و هر دو تیم به یک اندازه برابر شانس پیروزی دارند.


امانوئل افزود: ما به خوبی می دانیم که حریف ما تیم خوبی است و ما همچنین می دانیم که برای پیروزی در بازی فردا و صعود به مرحله گروهی مسابقات چه چیزهایی لازم داریم. صعود به مرحله گروهی بازی ها، در حال حاضر هدف اصلی ماست.


او در پاسخ به این سوال که وضعیت فعلی العین با انتظارات هواداران مغایرت دارد، گفت: مسلم است که روند تیم به شکلی که ما دوست داشتیم پیش نرفت. با این حال، لیگ قهرمانان آسیا یکی از مهمترین تورنمنت های قاره است و حضور در این رقابت ها، مهمترین مسئله برای باشگاه است. ما تا آخر می جنگیم و صد در صد تلاش می کنیم تا بتوانیم برنده دیدار فردا باشیم و به مرحله گروهی صعود کنیم.


سرمربی العین همچنین در پاسخ به این سوال که جواد نکونام سرمربی فولاد اعلام کرده است که تیم او مثل العین بازیکن گرانقیمت و چندین میلیون دلاری ندارد، پاسخ داد: مطمئنا من نظری درخصوص اظهارات سرمربی حریف ندارم و به آن پاسخی نمی دهم. همانطور که گفتم ما به خوبی به آنچه که مورد نیاز ماست، آگاه هستیم. به خصوص که مرحله فعلی تنها یک بازی است و دیداری برای جبران ندارد. یا پیروز می شویم یا شکست می خوریم و اینجا را ترک می کنیم. بنابراین ما مشتاقانه منتظر پیروزی و صعود به دور گروهی با وجود جاه طلبی های تیم حریف هستیم.

دیدگاه‌ها