کد خبر : 1748143 | 20 فروردين 1400 ساعت 23:29 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

پس از درخواست رومینیگه؛

استراتژی جدید فلیک برابر جنجال‌ها در باواریا

به رغم صحبت های کارل هاینس رومینیگه، رییس بایرن مونیخ، و دعوت به آشتی تنش و هیجان در مونیخ بسیار بالا است. هانسی فلیک مشخص کرده است که از این به بعد به جار و جنجال ها چگونه پاسخ خواهد داد.

استراتژی جدید فلیک برابر جنجال‌ها در باواریا

به گزارش "ورزش سه"، فلیک این روزها اوقات سختی را در بایرن مونیخ می گذراند. شایعات اختلاف او با حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه از یک سو و شایعات جدایی او از باواریایی ها از سوی دیگر... باخت در چمپیونزلیگ برابر PSG نیز آنها را در خطر حذف از این رقابت ها قرار داده است. سرمربی بایرن مونیخ در کنفرانس خبری امروز در پاسخ به سوالی درباره آینده اش خواست که از این موضوع بگذرند. فلیک در حال حاضر قصد دارد تنها روی تیم بزرگ خود تمرکز کند.

فلیک اما در میانه جنگ قدرت بین او و حسن صالح حمیدزیچ که باعث تردید در مورد آینده این سرمربی 56 ساله در آلیانز آرنا شده است، بار دیگر از رد شایعاتی که درباره جدایی او از بایرن در آینده نزدیک وجود دارد، امتناع کرد.

 

1589277

 

کارل هاینس رومینیگه، رییس بایرن مونیخ، صبح جمعه از حسن صالح حمیدزیچ و هانسی فلیک خواسته است تا با فراموش کردن اختلافات با یکدیگر همکاری کنند. رومینیگه گفت: "ما باید همگی با هم متحد شویم، با همراهی و هماهنگی یکدیگر وفادارانه و حرفه ای کار کنیم. این درخواست واضح من از رهبری ورزشی این باشگاه است. این چیزی است که همیشه بایرن مونیخ را از دیگر تیم ها متمایز کرده است. این مشکل باید پایان یابد. اظهارنظرهای دائمی درباره آن ازومی ندارد."

 

1589280

 

در طول هفته های گذشته اختلافات بین فلیک و سالی حمیدزیچ که به مشکلاتی که این دو در سیاست های بایرن مونیخ در نقل انتقالات داشتند و به گذشته ها بازمی گشت بار دیگر با اعلام جدایی یوآخیم لوو از تیم ملی آلمان پس از مسابقات یورو 2020 در تابستان پیش رو، شعله ور شد.

فلیک دستیار سابق یوآخیم لوو و یکی از کاندیداهای جانشینی او در تیم ملی آلمان است و تاکنون از اظهار نظر درباره آینده خود در بایرن پس از پایان این فصل خودداری کرده است. بازیکنان کلیدی چون دیوید آلابا و ژروم بوآتنگ ظاهرا بر خلاف نظر هانسی فلیک در تابستان از بایرن مونیخ جدا خواهند شد و این امر نیز موجب شده تا صبر فلیک برابر حمیدزیچ به پایان برسد.

روز چهارشنبه و دقایقی قبل از آغاز دیدار بایرن برابر PSG در چمپیونزلیگ، صالح حمیدزیچ اعلام کرد که بوآتنگ در تابستان از بایرن جدا خواهد شد. فلیک در پاسخ به سوالات خبرنگاران در این باره از اظهار نظر خودداری کرد و گفت گاهی سرمربی مجبور است که هنرپیشه باشد و نقش بازی کند!

 

1589278

 

فلیک روز جمعه و با اشاره به سخنان کارل هاینس رومینیگه گفت: "من یک سال یک سال و نیم است که اینجا هستم. پارسال بازیکنانی داشتیم، فکر می کنم همه با من موافق باشند، که بر بازیکنان امسال از نظر کیفیت و توانایی برتری داشت.

برای من و دستیارانم خیلی سرگرم کننده است! ما کاملا روی کار خودمان و روی تیم تمرکز کرده ایم. چون من حس می کنم که بازیکنانم کاملا به من وفادار هستند.

من تلاش می کنم تا همه چیز را حل کنم چرا که این به نفه باشگاه است. بقیه مزاحمت ها و دخالت ها دیگر به من مربوط نمی شوند و تقصیر من نیست. از حالا به بعد، لطفا درک کنید، من در باره این موضوع صحبت نخواهم کرد و فقط می گویم "سوال بعدی لطفا!".

و این دقیقا جوابی بود که فلیک در پاسخ به اینکه چرا به گمانه زنی ها و شایعات یکه درباره آینده او در بایرن مونیخ وجود دارد پایان نمی دهد، به خبرنگاران حاضر داد:"سوال بعدی لطفا!"

 

دیدگاه‌ها