کد خبر : 1748155 | 21 فروردين 1400 ساعت 08:26 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

ملی پوش شنا: برای بهترین نتیجه تمام تلاشم را می‌کنم

مهدی انصاری گفت: همیشه در همه مسابقات تمام سعی خود را می کنم که بهترین نتیجه کسب شود، فرقی نمی کند آن مسابقه کسب سهمیه المپیک باشد یا خود المپیک.

ملی پوش شنا: برای بهترین نتیجه تمام تلاشم را می‌کنم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، ملی پوش شنا در خصوص شرایط تمرینانش اظهار کرد: شرایط خوب است و تاکنون روزی دو مرتبه بی وقفه تمرین دارم. نمی دانم تمرینات ما از شنبه تعطیل می شود یا خیر! فقط امیدوارم این اتفاق نیفتد چون شرایط با توجه به 10 روز تعطیلی که اعلام کرده اند برای ما سخت خواهد شد. در حال حاضر همه چیز خوب است و تمرینات را انجام می دهیم. امیدوارم که نتیجه خوبی را در مسابقات انتخابی المپیک کسب کنیم.

انصاری در ادامه در خصوص مسابقات کسب سهمیه المپیک گفت: به ما اعلام شده که مسابقات آخر خرداد در یکی از کشورهای صربستان یا ترکیه خواهد بود، البته اطلاعات دقیقی از زمان و محل برگزاری مسابقات ندارم. رکورد ورودی المپیک برای ماده  100 متر پروانه 53ثانیه و 52 صدم ثانیه است. رکورد ملی این ماده نیز 54 ثانیه و 17 صدم ثانیه و دست من است و تقریبا من 60  صدم ثانیه با ورودی المپیک فاصله دارم.

 

رکورددار 100 متر پروانه در ادامه در خصوص شانس کسب سهمیه گفت: نمی توان از اکنون حرفی در این باره زد. نمی شود بگویم 80 ،90 یا 100 درصد شانس کسب سهمیه وجود دارد. ممکن است گاهی اتفاقی رخ دهد و شرایط در آن لحظه به گونه ای باشد که نتوان عملکرد خوبی داشت. به همین دلیل هیچ گاه در این مورد چیزی نمی گویم.

انصاری افزود: همیشه در همه مسابقات تمام سعی خود را می کنم که بهترین نتیجه کسب شود. نتیجه ای که از نظر خودم، مربی و اطرافیانم بهترین نتیجه باشد. تمام توانم را در مسابقات خواهم گذاشت و فرقی نمی کند ان مسابقه کسب سهمیه المپیک باشد یا خود المپیک. در هر مسابقه که شرکت کنم سعی می کنم بهترین عملکردم را داشته باشم که زمانی که از اب بیرون می آیم نگویم ای کاش تندتر شنا می کردم.

 

عضو تیم ملی شنا در ادامه در خصوص رسیدن به رکورد ملی بعد از یک دوره تعطیلی و بی تمرینی گفت: هنوز به رکورد خودم یعنی 54 ثانیه و 17 صدم ثانیه نرسیده ام چون باید شرایط ایده آل باشد و به 100 درصد امادگی برسیم. ما در این مدت چند بار رکوردگیری داشتیم که در نوبت اول رکورد 56 ثانیه و بار دوم (یک هفته بعد) رکورد 55 ثانیه را ثبت کردم.

وی گفت: برای آخر این ماه هم درخواست کردم که باز هم رکوردگیری انجام شود. چون ما هرچه در مسابقه بیشتری شرکت کنیم زودتر به شرایط بدنی که انتظار داریم می رسیم. تعداد مسابقات ما متاسفانه کم است و نمی دانیم شرایط چه خواهد شد. من درخواست دادم تا هر ماه یا هر 15 روز یک رکوردگیری داشته باشیم تا اشتباهاتمان را آنالیز کنیم و با آمادگی کامل به مسابقات کسب سهمیه اعزام شویم.

 

انصاری گفت: در دوباری که رکوردگیری شده شرایط من بهتر شده است. در رکوردگیری دوم نسبت به هفته قبلش یک ثانیه کاهش رکورد داشتم. اکنون هم آنالیز کرده ام و برای رکوردگیری بعدی که آخر این ماه انجام می شود برنامه دارم تا بتوانم یک ثانیه دیگر کمتر شنا کنم و هر چه سریعتر به رکورد مورد نظر برسم.

دیدگاه‌ها