کد خبر : 1748164 | 21 فروردين 1400 ساعت 09:54 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم نتیجه قابل قبولی در کسب سهمیه بگیریم

مجللی: ۷ هفته تمرینات تخصصی داشتم

دارنده مدال برنز کانوی جهان گفت: امیدوارم در مسابقات کسب سهمیه المپیک نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

مجللی: ۷ هفته تمرینات تخصصی داشتم

به گزارش "ورزش سه"، با برگزاری تست انتخابی تیم ملی آبهای آرام برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک که قرار است تا چند روز آینده در تایلند برگزار شود، عادل مجللی موفق شد با کسب عنوان نخست و با برتری مقابل شاهو ناصری و نبی رضایی مسافر تایلند شود.


عادل مجللی در گفت‌وگو با فارس، درباره مسابقه انتخابی و حضور در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک، گفت: برای مسابقات کسب سهمیه المپیک قرار است در تایلند برگزار شود تست انتخابی برگزار شد. با توجه به اینکه تاریخ مسابقات از قبل اعلام شده بود من به مدت ۷ هفته تمرینات تخصصی در مسافت ۱۰۰۰ متر انجام می دادم. تمرینات من با الیاس اقلیمی در انزلی پیگیری می‌شد.

وی افزود: شرایط به گونه‌ای نبود که بخواهیم به نتیجه خوب در کوتاه مدت فکر کنیم. من برای رشته به دنبال هدف گذاری بلندمدت بودم، اینکه بتوانم در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کنم و نتیجه قابل قبولی به دست آورم وقتی در تست انتخابی شرکت کردم، اول شدم و جواز حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو را کسب کردم، به همین دلیل برنامه‌هایم کمی تغییر کرد. دارنده مدال جهانی کانو با بیان اینکه حالا برای کسب سهمیه تمرین می‌کند، عنوان کرد: در حال حاضر به مسابقات کسب سهمیه المپیک و قهرمانی آسیا فکر می‌کنم. با توجه به فاصله یک ماه باقیمانده احتمالاً مربی سیکل تمرینات را تغییر خواهد داد.

ملی‌پوش کانوی ایران در خصوص آمادگی بدنی‌اش برای حضور در مسابقات تایلند خاطرنشان کرد: آمادگی بدن من نسبت به فصلی که در آن قرار داریم، خوب است. من تلاشم را می‌کنم، امیدوارم خدا هم کمک کند تا نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

مجللی افزود: با نتایجی که در تست انتخابی داشتیم داوران به این نتیجه رسیدند قایق‌های ما ۱۶ کیلویی شود که دو کیلو از وزن استاندارد بالاتر بود. این شرایط امتیاز مثبتی برای ما بود چرا که رکوردهایی را که ثبت کردیم با مسابقه فرق می‌کند. نکته دیگر اینکه تهران در ارتفاع قرار دارد و آب دریاچه سرد است. مطمئنا رکوردها در تایلند متفاوت خواهد بود.

ملی‌پوش قایقرانی کشورمان در خصوص اقدامات و محدودیت‌ها در تایلند برای مقابله با کرونا، تصریح کرد: این کشور متاسفانه شرایطی را گذاشته است که نمی‌توان هیچ چیزی را پیش‌بینی کرد. ۵ روز اول کامل در قرنطینه هستیم به طوری که حتی از اتاق ها هم نمی‌توانیم بیرون بیاییم بعد از آن روزی یک ساعت به ما اجازه تمرین داده‌اند. حالا باید ببینیم شرایط به چه صورت است.

 

دیدگاه‌ها