کد خبر : 1748171 | 21 فروردين 1400 ساعت 10:33 | 42.3K بازدید | 0 دیدگاه

با استفاده از هوش مصنوعی؛

طرح های جذاب لالیگا برای پوشش ال کلاسیکو

لالیگا این بار با افزودن طرح های جذاب و جدید به استقبال ال کلاسیکو رفته است.

طرح های جذاب لالیگا برای پوشش ال کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، امشب دوباره شاهد پربیننده ترین مسابقه فوتبال باشگاهی روی کره زمین خواهیم بود. شنبه، 10 آوریل در ساعت 21 به وقت محلی، رئال مادرید در نبردی مهم در راه فتح لالیگا این بار و برای اولین بار در تاریخ در ورزشگاه آلفردو دی استفانو، میزبان تیم فوتبال بارسلونا خواهد بود.

 

فقط سه امتیاز فاصله بین اتلتیکو مادرید و این دو تیم در صدر جدول وجود دارد و در حالی که تنها 9 هفته تا پایان فصل باقی مانده، بازی امشب تاثیر بسزایی در تعیین نام قهرمان این فصل لالیگا خواهد داشت و تیم برنده از شانس قابل توجهی برای کسب عنوان برخوردار است.

 

1589306

 

ال کلاسیکو یکی از قدیمی ترین و داغ ترین رقابت های فوتبال جهان است و فعالیت های سازمان لالیگا شور و هیجان بازی را افزایش می دهد. در این راستا و در روزهای منتهی به مسابقه، لالیگا در حال سازماندهی مجموعه ای از اقدامات در سطح جهان برای برجسته کردن اهمیت این دیدار است.

 

سازمان لالیگا در سالن هایی در کوه برومو در شرق جزیره جاوا در اندونزی، در قبیله ماسای در کنیا، در سمرقند، شهر تاریخی هزار و یک شب در ازبکستان و در نهایت در حاشیه دریاچه زیبای ایبسه در آلمان، شرایط پخش ال کلاسیکو بین رئال مادرید و بارسلونا را فراهم کرده است.

 

قیس رحمانی، نماینده لالیگا در آسیای میانه در این رابطه گفت: "ما با برگزاری چنین رویدادهایی معنای واقعی فوتبال یعنی اتحاد مردم و فرهنگ ها را پیاده می کنیم. ما امیدواریم که فوتبالدوستان اسپانیایی هم اکنون زیبایی های این منطقه را دیده و در همین راستا با ابراز توجه به شهر، تاریخ و فرهنگ در هنگام برگزاری یکی از مهمترین مسابقات باشگاهی، باعث پیشرفت و شهرت یافتن این محل جادویی و فوق العاده بشوند."

 

اگرچه پروتکل های بهداشتی دولت اسپانیا و محدودیت ها اجازه نمی دهد هواداران در استادیوم حاضر شوند، اما لالیگا شرایطی را مهیا کرده که هواداران در اسپانیا و سراسر جهان می توانند غرق در تماشای این مسابقه شوند. شرایط پخش متنوع و بزرگ این دیدار باعث می شود که بازی از همه جوانب، از جمله از نگاه خود بازیکنان دنبال شود.

 

1589316

 

فارغ از موقعیت مکانی، علاقمندان به ال کلاسیکو از پخش طرح های گرافیک و آماری جدیدی با استفاده از هوش مصنوعی در طول مسابقه لذت خواهند برد. همچنین تصاویری با دوربین های سینمایی به همراه عکسهای هوایی دیدنی و جذاب از هواپیماهای بدون سرنشین در طول این دیدار پخش می شود.

 

22 کانال در شبکه اجتماعی بین المللی لالیگا در طول هفته منتهی به مسابقه محتوای اختصاصی ارسال کرده و اطلاعات مهم مربوط به این دیدار را تا دو ساعت قبل از شروع مسابقه، به صورت زنده به بیش از 130 میلیون دنبال کننده در سراسر جهان ارسال می کنند.

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا
This Content Is Provided By LaLiga In Partnership With Varzesh3

دیدگاه‌ها