کد خبر : 1748175 | 21 فروردين 1400 ساعت 10:53 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی ولادیمیر از زنیت کازان با عنوان پنجمی

آلکنو با یک شکست بزرگ به ایران می آید

ولادیمیر آلکنو بعد از ثبت یک ناکامی روی نیمکت تیم زنیت کازان در روزهای آینده وارد تهران خواهد شد.

آلکنو با یک شکست بزرگ به ایران می آید

به گزارش "ورزش سه"، ولادیمیر آلکنو که پیش از این گفته شده بود روز 22 فروردین ماه راهی ایران می شود، در برنامه جدید قرار است از 27 فروردین به اردوی ملی پوشان والیبال ایران اضافه شود.


این مربی باتجربه که سال های زیادی به عنوان سرمربی تیم زنیت کازان تجربه داشت و همواره هم تیمش را جزو مدعیان می دید، در لیگ امسال روسیه با ماندن پشت سد نیمه نهایی یک ناکامی بزرگ را تجربه کرد.


شب گذشته تیم زنیت کازان با پیروزی مقابل فاکل نووی اورنگوی در مرحله پلی‌آف سوپرلیگ روسیه، به مقام پنجم رسید و با بسته شدن پرونده زنیت کازان در این فصل، ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال ایران هم از این تیم جدا شد.


این یک پایان تلخ برای سال ها همکاری آلکنو و زنیت کازان بود و شاید در روحیه این مربی قبل از ورود به ایران هم تاثیر بسزایی داشته باشد.


حالا البته آلکنو باید خیلی زود فصل جدیدی از دوران مربیگری خود را با حضور در تهران آغاز کند. او تیمی را تحویل گرفته که تشنه موفقیت در المپیک است. به همین خاطر آلکنو فرصتی برای ریکاوری خودش هم ندارد و باید خیلی زود برای موفقیت والیبال ایران دست به کار شود.


چند روزی است که والیبالیست های ایرانی کار خود را با هدایت مربیان ایرانی آغاز کردند و همه منتظر ورود آلکنو به اردویی که به شکل قرنطینه صددرصدی برگزار می شود، هستند.

 

دیدگاه‌ها