کد خبر : 1748203 | 21 فروردين 1400 ساعت 12:23 | 65.5K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع سرخ‌ها به گوا هند نمی‌رود

فرشاد فرجی از لیست پرسپولیس خط خورد

بدشانسی بزرگ برای یحیی گل محمدی از دست دادن فرشاد فرجی و عدم حضور این بازیکن در لیست این باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیاست.

فرشاد فرجی از لیست پرسپولیس خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که برای پر کردن لیست خود در خط دفاعی، در نقل و انتقالات زمستانی نسبت به جذب فرشاد فرجی اقدام کرده بود، اکنون به دلیل ابتلای این مدافع شمالی به کرونا قادر به در اختیار داشتن وی در هند نخواهد بود.

 

فرجی که پیش از سفر تیم به مشهد برای تقابل با پدیده دچار علائم مربوط به کرونا شده بود، در ادامه با توجه به تست‌هایی که در سه مرحله داده بود نتوانست مجوز حضور در هند را به دست بیاورد و یحیی گل محمدی بنا بر ایمن سازی تیمش، تصمیم گرفت روی نام وی برای حضور در این تورنمنت خط قرمز بکشد.

 

پرسپولیس در حال حاضر سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان را در پست دفاع میانی در اختیار دارد. مساله‌ای که باعث شده بود با توجه به نیاز این تیم برای پوشش خلا، اقدام به جذب فرشاد فرجی کنند. اکنون اما با توجه به ابتلای این بازیکن به ویروس کرونا، آنها در آستانه بازی‌های حساس لیگ قهرمانان قادر به در اختیار داشتن این بازیکن نخواهند بود.

 

1583170

 

فرجی که با بهبودی نسبی چندی پیش با حضور در کارگزاری هند موفق به دریافت ویزای خود شده بود، در ادامه با دریافت تست مجدد و پاسخ مثبت آن، از اردوی تیم کاملا منفک شد تا برای دیگر بازیکنان مشکلی پیش نیاید. در ادامه با توجه به تست‌های دوره‌ای که در جریان لیگ قهرمانان از بازیکنان گرفته خواهد شد، کادرفنی و سرپرستی این تیم به این نتیجه رسید که نام وی را از لیست خارج کند تا احتمال اپیدمی آن در اردوی تیم باعث اخراج آنها از لیگ قهرمانان آسیا نشود.

 

فصل گذشته الهلال عربستان در شرایطی که در صدر جدول گروه خود قرار داشت و شانس مسلم صعود به مراحل بالاتر محسوب می‌شد به دلیل تعدد نفرات کرونایی از این مسابقات اخراج شده بود. موضوعی که با واکنش آنها و درخواست و اعتراض نیز بی نتیجه ماند و یکی از مدعیان اصلی جام به این شکل از رقابت‌ها کنار رفت. اکنون این تجربه باعث شده تا پرسپولیس به دنبال ایمن سازی بیشتر اردوی خود باشد و فرشاد فرجی که یحیی گل محمدی حساب ویژه‌ای نیز روی او باز کرده بود، به این شکل این تورنمنت را از دست بدهد و در تهران تماشاگر تقابل هم‌تیمی‌هایش با دیگر تیم‌های این گروه باشد.

دیدگاه‌ها