کد خبر : 1748205 | 21 فروردين 1400 ساعت 12:35 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

بغض آلکنو پس از خداحافظی از زنیت کازان

ولادیمیر آلکنو پس از ۱۲ فصل، با تیم زنیت کازان روسیه خداحافظی کرد.

بغض آلکنو پس از خداحافظی از زنیت کازان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، تیم والیبال زنیت کازان که با دو شکست ۳ بر ۲ مقابل لوکوموتیو و کوزباس از راهیابی به نیمه‌نهایی سوپر لیگ روسیه باز مانده بود در آخرین بازی برای کسب رتبه پنجم و کسب سهمیه اروپایی به مصاف فاکل تورچ رفت. زنیت کازان با هدایت ولادیمیر آلکنو سرمربی جدید ایران توانست در  بازی آخر با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسد تا علاوه بر کسب عنوان پنجمی جواز حضور در چلنج کاپ (سومین تورنمنت مهم باشگاه‌های اروپا)  را به دست آورد. 

 

آلکنو از سال ۲۰۰۸ هدایت این تیم را برعهده گرفت و در طی این سال‌ها توانست با زنیت کازان ۳۱ جام معتبر کسب کند. 

در ۱۲ فصلی که آلکنو با زنیت کازان همراه بود این تیم موفقیت‌های زیادی را کسب کرد و زنیت در بیش از ۶۵۰ مسابقه با هدایت آلکنو شرکت کرده بود.

 

روز گذشته، آخرین بازی آلکنو با زنیت کازان انجام شد که در پایان بازی بغض این مربی روسی شکسته شد. آلکنو که اکنون هدایت تیم ملی والیبال ایران را برعهده دارد با زنیت خداحافظی تلخی داشت چرا که امسال عملکرد خوبی نداشت و پس از حدود ۱۵ سال تیم والیبال زنیت کازان علاوه بر این که در لیگ روسیه بدون مدال ماند، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را نیز از دست داد. 

در پایان  خداحافظی این مربی بسیار احساسی شده بود و بسیاری از طرفداران زنیت کازان برای ادامه راه این مربی آرزوی موفقیت کردند.

دیدگاه‌ها