کد خبر : 1748275 | 21 فروردين 1400 ساعت 17:59 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

سیتی 1 - لیدز 2 ؛ معجزه بیلسا برابر پپ

لیدز 10 نفره موفق شد با نتیجه 1-2 منچسترسیتی را مغلوب کرد.

سیتی 1 - لیدز 2 ؛ معجزه بیلسا برابر پپ

به گزارش "ورزش سه"، لیدز که 45 دقیقه را با 10 بازیکن بازی کرد، با گل دقیقه 91 دالاس موفق شد دست به کاری بزرگ زده و صدرنشین لیگ برتر را در خانه اش مغلوب کند.

 

لیدز در همان دقایق ابتدایی و روی اشتباه جان استونز فرصت داشت گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه پاتریک بامفورد دقیق نبود و راهی به دروازه ادرسون پیدا نکرد.

 

در دقیقه 20 و روی پاس فرناندینیو بود که رحیم استرلینگ در محوطه جریمه لیدزیونایتد می توانست گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه او محکم نبود و در اختیار مسلیر قرار گرفت.

 

دقایقی بعد این سناریو دوباره تکرار شد و استرلینگ باز هم موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه لیدز داشت، اما ضربه پای راست این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

1589425

 

اما در دقیقه 42 این لیدز بود که به گل رسید. روی پاس عرضی بامفورد، ضربه زمینی و دقیق دالاس بود بعد از برخورد به دیرک وارد دروازه شد. در لحظات پایانی کوپر از لیدز با کارت قرمز داور مواجه شد و در نهایت نیمه نخست با برتری 0-1 این تیم به اتمام رسید.

 

در همان اوایل نیمه دوم و روی پیشروی جان استونز بود که سیتی فرصت داشت گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه زمینی الکساندر زینچنکو توسط مسلیر مهار شد.

 

در دقیقه 61 برناردو سیلوا در محوطه جریمه صاحب بهترین موقعیت برای زدن گل تساوی سیتی شد، اما ضربه زمینی او دقیق نبود و با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد فرناندینیو از پشت محوطه و فاصله ای قابل توجه شانس خود را برای باز کردن دروازه حریف امتحان کرد، اما سنگربان لیدز به زیبایی توپ را به کرنر فرستاد. در دقیقه 73 این بار ژائو کانسلو برای گلزنی اقدام کرد، اما ضربه او نیز توسط مسلیر مهار شد.

 

1589424

 

اما در دقیقه 76 سیتی به گل رسید. روی پاس عرضی و زمینی برناردو سیلوا، فران تورس در محوطه صاحب موقعیت شده و با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه موفق به گلزنی شد.

 

در دقیقه 85 رافینیا در موقعیتی تک به تک تا آستانه باز کردن دروازه سیتی پیش رفت، اما در جا گذاشتن ادرسون ناکام بود و دروازه بان برزیلی با پا جلوی او را گرفت. لحظاتی بعد ضربه برناردو سیلوا از درون محوطه با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 91 لیدز به گل دوم رسید. روی پاس عمقی آلیوسکی، دالاس در موقعیتی تک به تک و با یک ضربه زمینی و دقیق دروازه را باز کردتا لیدز در این دیدار با نتیجه 1-2 پیروز شود.

 

دیدگاه‌ها