کد خبر : 1748296 | 21 فروردين 1400 ساعت 19:12 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیرلو: دیبالا فصل بعد بازیکن یوونتوس است

آندره آ پیرلو ابراز امیدواری کرد پائولو دیبالا فصل بعد نیز در یوونتوس باقی بماند.

پیرلو: دیبالا فصل بعد بازیکن یوونتوس است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از برتری روحیه بخش برابر ناپولی، حالا فردا یوونتوس در دیداری مهم به مصاف جنوا خواهد رفت. آندره آ پیرلو، سرمربی جوان و ایتالیایی یوونتوس در مورد این دیدار، ترکیب احتمالی تیمش و البته آینده پائولو دیبالا، ستاره تکنیکی بیانکونری صحبت کرده است.

 

آندره آ پیرلو گفت: "شاید داشتن روحیه ای مناسب برای یک مسابقه بزرگ مانند ناپولی بسیار آسان تر باشد، اما ما از فردا حتی در برابر باشگاه های کوچکتر نیز به همان نگرش و تفکر نیاز داریم. ما باید ثبات پیدا کنیم و این بدان معنی است که در مسابقه فردا نیز با همان انرژی به میدان برویم. اگر نتوانیم بازی مقابل ناپولی را مقابل جنوا نیز تکرار کنیم، شکست دادن ناپولی دیگر معنایی ندارد.

 

1588810

 

وویچک شچزنی فردا در ترکیب ابتدایی قرار خواهد داشت، اما فکر نمی کنم پائولو دیبالا در بین 11 بازیکن ثابت قرار بگیرد. او به مدت سه ماه غایب بود و برای حضور در میدان به عنوان گزینه اول تعویضی به کمی زمان طولانی تری نیاز دارد.  

 

من همیشه گفته ام دیبالا بازیکن مهمی است و متاسفانه من در این فصل او را خیلی در اختیار نداشتم. بیایید به زمان حال نگاه کنیم، زیرا این مهم تر از آینده است.

 

هنوز یک سال از قرارداد دیبالا باقی مانده، بنابراین ما فصل آینده او را در اینجا در اختیار خواهیم داشت. دیبالا بازیکنی است می تواند سرنوشت یک بازی را رقم بزند. امیدوارم که بتوانم در برخی بازی ها از کریستیانو رونالدو، آلوارو موراتا و دیبالا به صورت همزمان استفاده کنم. همچنان احتمالا دژان کولوسفسکی در ترکیب ثابت قرار خواهد داشت. فدریکو کیزا در نبردهای یک به یک عالی بوده، اما هنوز هم می تواند در جایگیری و کنترل سرعت پیشرفت کند."

دیدگاه‌ها