کد خبر : 1748298 | 21 فروردين 1400 ساعت 19:12 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

سعید پورقاسمی: از هیچ کمکی به نیروی زمینی شهید شاملی کازرون دریغ نمی‌کنم

کاپیتان تیم ملی، یار کمکی شهید شاملی در جام باشگاه های آسیا

ملی پوش باتجربه هندبال ایران می گوید با پیشنهاد سرمربی تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در رقابت های جام باشگاه های آسیا این تیم را همراهی خواهد‌ کرد.

 کاپیتان تیم ملی، یار کمکی شهید شاملی در جام باشگاه های آسیا

به گزارش "ورزش سه"، سعید پورقاسمی از باتجربه ترین ملی پوشان هندبال ایران محسوب می شود که پس از برگزاری رقابت های لیگ برتر با تیم فولاد مبارکه سپاهان، در حالی که پیش از این برای سه تیم عربی به عنوان بازیکن کمکی به میدان رفته بود، حالا قرار است با پیراهن تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، به عنوان یار کمکی تیم قهرمان ایران، در رقابت های جام باشگاه های آسیا در جده عربستان به میدان برود و به همین دلیل با او به گفتگو پرداختیم تا نظر وی را درباره تصمیم خود و شرایط فعلی تیم بشنویم.

 

ملی پوش هندبال ایران درباره چگونگی انتخاب تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون گفت: سرمربی تیم نیروی زمینی مهدی آزاد منجیری طی ارتباط تلفنی که با بنده داشتند گفتند که تصمیم گرفتند تا من به عنوان بازیکن کمکی، در جام باشگاه های آسیا برای نیروی زمینی به میدان بروم و طبیعی بود که من نیز با افتخار قبول کردم و از هیچ‌ کمکی برای موفقیت شهید شاملی دریغ نخواهم کرد.

 

پورقاسمی با اشاره به اردوی آماده سازی نیروی زمینی شهید شاملی کازرون قبل از اعزام به مسابقات آسیایی گفت؛ اولین تمرینات تیم در سال جدید از ۱۴ فروردین به میزبانی کازرون آغاز شده که من نیز به جمع اردو نشینان تیم اضافه شدم و در حال حاضر همراه با تیم در اردو حضور یافتم اردوی که دو هفته ای طول خواهد کشید و در دو نوبت صبح و عصر همه روزه برگزار می شود.

 

او ادامه داد:  بعد از اتمام این اردو بازیکنان و کادر فنی دو سه روزی را به استراحت خواهند پرداخت و سپس اردو ۱۴ روزه جدید آغاز خواهد شد که به احتمال زیاد میزبان اردوی بعدی یکی از شهر های شمال و جنوب باشد چرا که شرایط آب و هوایی شمال و جنوب کشور به مانند شرایط جوی میزبان مسابقات است و باید بازیکنان قبل از اعزام در این وضعیت تمرین کنند.

 

او در پایان گفت:  تمرینات به خوبی در حال برگزاری است مدیرعامل و سرمربی شهیدشاملی یک تیم خوب ساختند و فقط دوسه بازیکن جدید به تیم اضافه شده است و مابقی بازیکنانی هستند که با تیم در لیگ ۹۹ حاضر شدند.

دیدگاه‌ها