کد خبر : 1748323 | 21 فروردين 1400 ساعت 21:10 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

هانسی فلیک: برتری بایرن مونیخ عادلانه تر بود

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ از عملکرد تیمش مقابل یونیون برلین رضایت دارد.

هانسی فلیک: برتری بایرن مونیخ عادلانه تر بود

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امروز در دقایق پایانی برتری مقابل تیم یونیون برلین را از دست داده و به تک امتیاز این دیدار قناعت کرد. هانسی فلیک، سرمربی باتجربه بایرن مونیخ در پایان این دیدار مدعی شد تیمش دو امتیاز این مسابقه را از دست داده و حق بایرن پیروزی برابر یونیون برلین بوده است.

 

هانسی فلیک گفت: "از همان ابتدا مشخص بود که کینگزلی کومان در مسابقه امروز فقط 45 دقیقه بازی خواهد کرد و من فکر می کنم آسیب دیدگی او خیلی جدی باشد. جمال موسیالا نیز دچار گرفتگی عضله شد. حیف شد که یک گل دیرهنگام دریافت کردیم و پیروزی 0-1 برای بایرن مونیخ عادلانه تر بود. عملکرد خوبی داشتیم و بازیکنان جوان نمایش خوبی ارائه دادند، اما این نمایش نیز متاسفانه برای سه امتیاز کافی نبود.

 

1589505

 

هنگامی که 0-1 جلو هستید و سپس چنین گلی دریافت می کنید، پذیرش آن دشوار است. همه بازیکنان بیش از 90 دقیقه از نظر ذهنی رفتار خوبی از خود نشان دادند. یک امتیاز نگرفتیم، بلکه دو امتیاز از دست دادیم. همه جوانانی که امروز بازی کردند بسیار خوب عمل کردند. تیاگو همیشه در دسترس بود و هنگام پا به توپ بودن عملکرد خوبی داشت. استانیچیچ عادت به بازی در پست دفاع چپ ندارد، اما بازی بسیار خوبی انجام داد. او هنگام مالکیت توپ اعتماد به نفس داشت و در هوا نیز خوب بو، من نیز از او راضی هستم.

 

اوت اشتباه پیش از گل یونیون برلین؟ من فکر می کنم داوران این صحنه را بررسی کردند. به هر حال من ترجیح می دهم روی چیزهایی تمرکز کنم که خودم بتوانم آنها را تغییر دهم."

دیدگاه‌ها