کد خبر : 1748367 | 21 فروردين 1400 ساعت 23:50 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان‌یونایتد و تمجید از هری‌کین پیش از تقابل حساس

هری مگوایر، کاپیتان منچستر یونایتد، تمجید ویژه ای از ستاره تاتنهام یعنی هری کین انجام داده است.

کاپیتان‌یونایتد و تمجید از هری‌کین پیش از تقابل حساس

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فردا شب در یکی از حساس‌ترین بازی های هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس مهمان تاتنهام خواهد بود. شیاطین سرخ در حال حاضر رده دوم جدول را به خود اختصاص داده اند و از شانس بالایی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برخوردار هستند. این در حالی است که تیم ژوزه مورینیو برای رسیدن به این مهم یعنی سهمیه چمپیونزلیگ به پیروزی در مسابقه فردا شب نیاز مبرم دارد.

 

هری مگوایر، مدافع و کاپیتان منچستریونایتد، پیش از تقابل فردای این تیم برابر تاتنهام به تمجید از هری کین پرداخته است. مگوایر گفت: " من می خواهم در بزرگ ترین بازی های ممکن و در مقابل بهترین ها قرار بگیرم. در واقع به همین دلیل به منچستریونایتد پیوستم و هری کین یکی از این بازیکنان بزرگ است‌.

 

 

1587882

 

 

من او را از تیم ملی انگلیس می‌شناسم. کین یک مهاجم برتر و یکی از بهترین‌های دنیا محسوب می‌شود و این مسئله را فصل به فصل نشان می دهد و گل های زیادی به ثمر می رساند."

 

مگوایر در ادامه گفت: " هری کین برای جنگ آماده خواهد بود و من نیز همین گونه هستم و قطعاً کسی که عملکرد بهتری ارائه دهد پیروز خواهد شد. البته این یک مسئله فردی نیست. ما باید کار تیمی خوبی انجام دهیم و در دفاع قدرتمند عمل کنیم. به آنجا برویم، یک کلین شیت به ثبت برسانیم و شرایط را برای کسب پیروزی فراهم کنیم."

 

 

1580324

دیدگاه‌ها