کد خبر : 1748371 | 21 فروردين 1400 ساعت 23:59 | 114.2K بازدید | 0 دیدگاه

16 دقیقه برای مهدی کافی بود

طارمی از توندلا برای توخل و چلسی !(عکس)

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در جریان پیروزی دو بر صفر تیمش توانست دروازه توندلا را باز کند و به روند ناکامی هایش پایان دهد.

طارمی از توندلا برای  توخل و چلسی !(عکس)

به گزارش "ورزش سه، هفته بیست و ششم پرتغال شنبه شب آغاز شد که در یکی از این رقابت ها، پورتو در استادیوم ژوائو کاردوسو مهمان توندلا بود. سرجیو کونسیسائو که تمرکز اصلی خود را بر روی دیدار برگشت مقابل چلسی گذاشته بود، در این دیدار به تعداد زیادی از ستاره هایش استراحت داده بود.


مهدی طارمی یکی از بازیکنانی بود که کونسیسائو ترجیح داده بود به او استراحت بدهد تا این بازیکن برای دیدار چند روز دیگر مقابل چلسی آماده شود اما حضور کوتاه مدت ستاره ایرانی بندرنشینان، به پایان دادن او به طلسم های گل نزنی اش منتهی شد.

 

1589625


در این دیدار پورتو در دقیقه 19 موفق شد با پاس پپه با تجربه و گلزنی تونی مارتینز، دروازه حریف رده دوازدهمی خود را باز کند تا کونسیسائو در ادامه راه، با احتیاط بیشتری شاگردانش را در زمین هدایت کند که مبادا او برای دیدار حساس در مرحله یک چهارم نهایی مقابل چلسی بازیکن غایبی روی دستش داشته باشد.


درصد مالکیت 72 درصد پورتو و بازی یکطرفه مقابل توندلا، باعث شد تا سرمربی این تیم ستاره هایش را به میدان بفرستد تا برای چلسی گرم کنند. در یکی از این تغییرات طارمی در دقیقه 74 جانشین اوانیلسون شد و پس از چند دقیقه پایش به گلزنی باز شد. ارسال خوب خسوس کرونا از سمت راست به دهانه دروازه رسید و طارمی با تیزهوشی بالا و پیش بینی تصمیم بازیکن هم تیمی اش، خود را به آن نقطه رساند و با ضربه ای سر دروازه حریف را تهدید کرد که سیو دروازه بان توندلا ناقص بود و طارمی به راحتی توپ برگشتی را به گل تبدیل کرد.

 

1589626


مهدی طارمی که در 8 بازی اخیر پورتو در امر گلزنی ناکام بود و حتی مورد انتقاد رسانه های پرتغالی قرار گرفته بود، برای گلزنی در این دیدار تنها 9 دقیقه زمان داشت تا به قحطی گلزنی که اسیرش شده بود، پایان دهد.


توئیت ها و واکنش های هواداران پورتو پس از شکست مقابل چلسی نشان می داد که تمام امید آنها به حضور طارمی در بازی برگشت است. ستاره ایرانی که به دلیل محرومیت بازی رفت را از دست داده بود، حالا آماده حضور در برابر شاگردان توخل است تا شکست دو بر صفر دور رفت را به کمک هم تیمی هایش جبران کند.

 

1589624


نکته جالب پس از شکست پورتو در مقابل چلسی، امیدواری هواداران بندرنشین به درخشش طارمی در بازی برگشت بود ولی نگرانی آنها، 8 بازی گل نزدن طارمی بود که حالا با گلی که این ستاره بوشهری وارد دروازه توندلا کرد، نگرانی هواداران اژدهاها را کاهش داد.

دیدگاه‌ها