کد خبر : 1748374 | 22 فروردين 1400 ساعت 00:18 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

تاثیر مستقیم انصاری روی سه گل؛

مهاجم اقتصادی فولاد مقابل العین (عکس)

مهاجم تیم فولاد در بازی امشب مقابل العین گل نزد اما دو گل ساخت و نقش پررنگی در به ثمر رسیدن یک گل دیگر هم داشت.

مهاجم اقتصادی فولاد مقابل العین (عکس)

به گزارش ورزش سه؛ تیم فولاد در حالی موفق شد العین امارات را با چهار گل شکست دهد که تمامی بازیکنان این تیم در طول 90 دقیقه به خوبی وظایف خود را در زمین انجام دادند؛ شاگردان نکونام، چه آنهایی که در ترکیب اصلی حضور داشتند و چه آنهایی که به عنوان جانشین وارد زمین شدند، با تمام وجود برای تیم شان جنگیدند تا انتخاب بهترین از میان آنها بسیار سخت شود.

 

در شبی که آیاندا پاتوسی یک گل زد و یک گل ساخت و لوسیا پریرا موفق به زدن دو گل شد، ساسان انصاری، مهاجم باتجربه تیم فولاد با وجود اینکه نتوانست گلی وارد دروازه حریف کند اما در به ثمر رسیدن 3 گل تیمش تاثیر مستقیم داشت تا به یک مهاجم اقتصادی به تمام معنا در این دیدار تبدیل شود.

 

1589651

 

گل اول فولاد روی حرکت پا به توپ زیبای ساسان انصاری به ثمر رسید؛ او بعد از طی یک مسیر طولانی در عرض، پاس دقیقی را به احمدزاده رساند تا این بازیکن سازنده گلی باشد که حردانی به ثمر رساند. انصاری در نیمه دوم هم بازی خوب خود را ادامه داد و  با یک کار تکنیکی و قدرتی قابل توجه وارد محوطه جریمه شده و سازنده گل سوم تیمش بود که پاتوسی آن را به ثمر رساند.

 

انصاری در دقایق پایانی بازی نیز پاس گل چهارم تیمش را به لوسیانو پریرا داد. اشتباه کاپیتان العین و یک توپ گیری خوب از فولادی ها، انصاری را صاحب توپ کرد و این بازیکن با پاسی دقیق شیمبا را در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار داد؛ کاپیتان برزیلی فولاد برای باز کردن دروازه عیسی کار سختی نداشت و با یک بغل پای زیبا گل چهارم تیمش را به ثمر رساند. به این ترتیب انصاری با تاثیر گذاری مستقیم روی سه گل و حضور موفق در سایر دقایق بازی، در نقش یک مهاجم اقتصادی کامل برای فولاد ظاهر شد.

دیدگاه‌ها