کد خبر : 1748453 | 22 فروردين 1400 ساعت 12:42 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

مهرداد محمدی بهترین بازیکن هفته پایانی لیگ قطر

بازیکن ایرانی العربی پس از نمایش درخشانی که در هفته پایانی لیگ ستارگان قطر داشت، عنوان بهترین بازیکن هفته را به خود اختصاص داد.

مهرداد محمدی بهترین بازیکن هفته پایانی لیگ قطر

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال العربی در هفته پایانی لیگ ستارگان قطر به مصاف السیلیه رفت که در نهایت به لطف درخشش خیره کننده مهرداد محمدی موفق شد با نتیجه 3 بر یک از سد حریف خود عبور کند و رتبه هفتم جدول رده بندی را به خود اختصاص دهد.


سایت استاد الدوحه قطر در مطلبی به تعریف و تمجید از ستاره ایرانی العربی پرداخته است. استاد الدوحه نوشته است: بارزترین نتیجه در هفته پایانی لیگ ستارگان قطر، پیروزی 3 بر یک العربی مقابل السیلیه بود. در دیداری که شاهد درخشش مهرداد محمدی بازیکن ایرانی العربی بودیم که در این دیدار موفق به هت تریک شد. او نقش مهمی در به ثبت رسیدن این نتیجه داشت.


این وب سایت در ادامه نوشته است: از زمان حضور مهرداد محمدی در لیگ ستارگان قطر، اولین هت تریکش را به ثبت رساند تا العربی با ایستادن در رتبه هفتم و کسب 29 امتیاز فصل را به خوبی به پایان برساند. البته العربی برای رسیدن به این موقعیت، یک جدال بزرگ با حریف مستقیمش السیلیه داشت که آنها پس از 3 شکست متوالی، به لطف درخشش مهرداد محمدی بازگشت خوبی به مسابقات داشتند.

 

1589827


استاد الدوحه با تمجید از این بازیکن ایرانی نوشته است: مهرداد در طول دیدار با السیلیه عملکرد بالایی ارائه داد. این بازیکن با مهارت بالایی که دارد، نتیجه را به سود تیم خود به کار گرفت. تیمی که از نظر آمادگی فنی و جسمی در وضعیت بهتری به سر می برد و می توانست از السیلیه بهتر عمل کند. این بازیکن ایرانی شایسته این بود که در آخرین هفته از رقابت های لیگ ستارگان بهترین ستاره باشد چرا که مهرداد محمدی تعداد گل های خود در لیگ را به عدد ده گل رساند ، که این آمار برای بازیکنی که مهاجم نوک محسوب نمی شود، دستاورد خوبی است.


استاد الدوحه همچنین سرمربی ایسلندی العربی را به عنوان بهترین مربی هفته پایانی لیگ ستارگان قطر معرفی کرد.

دیدگاه‌ها