کد خبر : 1748613 | 22 فروردين 1400 ساعت 22:59 | 32.5K بازدید | 1 دیدگاه

هدایت سینوسی مس به رتبه چهارم 

فریادهای سه امتیازی مجتبی و محمد (عکس)

نماینده رفسنجان با کسب یک پیروزی بسیار مهم صعودی رویایی در جدول رده بندی داشت.

به گزارش ورزش سه؛ مس رفسنجان به همراه آلومینیوم اراک دو تیم تازه وارد لیگ بیستم بودند. شاگردان ربیعی در اولین حضور لیگ برتری خود، شروع نگران کننده ای داشتند و تا هفته پنجم با متحمل شدن سه شکست و کسب تنها دو امتیاز از 15 امتیاز ممکن تا رتبه چهاردهم پایین آمده بودند. کسب دو پیروزی متوالی در هفته های ششم و هفتم، شرایط را کمی برای نماینده رفسنجان بهتر کرد اما دو شکست متوالی دیگر مقابل تیم های پرسپولیس و سپاهان، مس را بار دیگر وارد سراشیبی کرد؛ سراشیبی که اما یک پیچ تند در خود داشت و شاگردان ربیعی با عبوری سالم از آن به ساحل آرامش رسیدند.

 

 

1590107

 

 

بعد از متحمل شدن 5 شکست در طول 9 هفته، مس به مدت 8 هفته متوالی هیچ شکست دیگری را تجربه نکرد. این تیم با در پیش گرفتن یک روند رو به رشد منظم ، نیم فصل اول را با رتبه تک رقمی (نهم) به پایان رساند. این یک عملکرد قابل قبول برای تیمی بود که برای اولین بار حضور در لیگ برتر را تجربه می کرد. مسی ها در نقل و انتقالات زمستانی حضور فعالی داشتند و با جذب چند بازیکن سرشناس، جاهای خالی خود را به بهترین شکل ممکن پر کردند تا یکی از بهترین های زمستان نقل و انتقالاتی لقب بگیرند.

 

 

1590109

 

 

مس نیم فصل دوم را هم به مانند نیم فصل اول پر نوسان شروع کرد و در چهار بازی ابتدایی خود هیچ بردی نداشت. این تیم مقابل استقلال، گل گهر و تراکتور به تساوی دست یافت و از آلومینیوم شکست خورد و با از دست دادن 9 امتیاز از 12 امتیاز ممکن فرصت صعود به رتبه های بالاتر را از دست داد. این شرایط تا هفته نوزدهم ادامه داشت تا اینکه شاگردان محمد ربیعی در بازی هفته بیستم خود موفق شدند تیم سختکوش سایپا را با نتیجه یک بر صفر شکست داده و صعودی رویایی را در جدول رده بندی تجربه کنند.

 

1590106

 

در جریان این دیدار، اعضای کادر فنی تیم مس رفسنجان به طور مداوم از کنار زمین به راهنمایی بازیکنان پرداختند و سبک کاری متفاوت شان یکی از سوژه های بازی بود. محمد ربیعی و مجتبی سرآسیابی که معمولا برای گوشزد کردن نکات لازم به لب خط می آمدند، با سبک هایی کاملا متفاوت این کار را انجام دادند. محمد ربیعی، سرمربی مس که شخصیت آرامی دارد، در کنار زمین بیشتر خواستار تزریق آرامش به درون زمین بود. در کنار او سرآسیابی، یکی از دستیاران او با حرارت و انرژی بالا و به سبکی کاملا متفاوت، نکات لازم را به بازیکنان مس منتقل کرد تا در نهایت تلفیق این آرامش و انرژی به سه امتیازی شیرین برای صعود از رتبه نهم به چهارم منجر شود.

 

1590108

 

دیدگاه‌ها