کد خبر : 1748681 | 23 فروردين 1400 ساعت 12:41 | 26K بازدید | 5 دیدگاه

انتقاد اسطوره میلان از دروازه‌بان روسونری

انتقاد از دوناروما: چرا پیراهن میلان را می‌بوسی؟

الساندرو کاستاکورتا، اسطوره میلان، به شدت از رفتاری که جی جی دوناروما، دروازه بان میلان، در رابطه با تمدید قراردادش در پیش گرفته، ناراحت شده است.

انتقاد از دوناروما: چرا پیراهن میلان را می‌بوسی؟

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد جی جی دوناروما در تابستان امسال به پایان خواهد رسید و این دروازه بان جوان تا امروز دو بار پیشنهادات میلان برای تمدید قرارداد را رد کرده است.

کاستاکورتا در این باره گفت: "من در ذهن او نیستم چرا که ما دو آدم متفاوتیم. ما هم در گذشته ایجنت داشتیم، ایجنت های خوب! ما بدون لحظه ای فکر تصمیم گرفتیم در میلان بمانیم. ما احتمالا کمتر از آنچه که باید در میلان در می آوردیم ولی با این وجود تصمیم گرفتیم که بمانیم.

 

1590224

 

فکر نمی کنم میلان بتواند پیشنهاد خود به او را افزایش دهد. همانطور که مالدینی گفت ما بودجه ای داریم که باید حواس‌مان به آن باشد. پس اگر آنها بتوانند به توافق برسند، ادامه خواهند داد، در غیر این صورت نه.

موقعیت واقعا روشن و واضح است. من کاری که رایولا می کند را دوست ندارم، اما چه کسی مسئول این موقعیت است؟

 

1590225

 

او پیراهن این باشگاه را می بوسد اما بعد مدت زیادی زمان می برد تا قراردادش را تمدید کند. پس چرا بر پیراهن باشگاه بوسه می زنی؟ این ناراحت کننده است.

من ممکن است قدیمی فکر کنم، اما واقعا چرا پیراهن باشگاه را می بوسد؟ او لابد پیراهن باشگاه بعدی را هم خواهد بوسید. شاید من به اندازه کافی باهوش نیستم اما دوست دارم بیشتر اقدامات مشخص و عملی ببینم و کمتر از این بوسه ها!"

دیدگاه‌ها