کد خبر : 1748908 | 24 فروردين 1400 ساعت 12:43 | 28.6K بازدید | 24 دیدگاه

ماجرای عجیب پروژکتورهای زمین تمرین پرسپولیس

مسئولان برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در هند در پاسخ به درخواست پرسپولیس برای روشن کردن پروژکتور ورزشگاه، گفته بودند که «این ها دکور» هستند.

ماجرای عجیب پروژکتورهای زمین تمرین پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، تمرین روز گذشته پرسپولیس در ورزشگاه «بناولیم-Benaulim» هند برگزار شد. این نخستین جلسه تمرینی سرخ‌ها در گوآ بود که در شرایطی عجیب برگزار شد و کادرفنی و مدیریتی باشگاه پرسپولیس نیز اعتراض خود را به مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا و کشور میزبان اعلام کردند.

 

باتوجه به ضعف های جدی که این ورزشگاه دارد، قرار بر این شد که زمین تمرینی پرسپولیسی‌ها تغییر کند و آن ها در ورزشگاهی جدید تمرین کنند. نکته جالب این است که زمین تمرین «بناولیم- Benaulim» در سال 2014 افتتاح شده بود و فرماندار استان گوآ نیز در مراسم افتتاحیه این ورزشگاه را «مدرن و مجهز» خوانده بود.

 

 روز گذشته اتفاق جالبی هم در طول تمرین پرسپولیس رخ داد. به نظر می‌رسد که باتوجه برگزاری تمرین در ساعات بعد از ظهر، باشگاه پرسپولیس درخواست داشت تا برای 30 دقیقه پایانی تمرین، پروژکتورها روشن شوند تا بازیکنان با شرایط مطلوب تمرین را انجام دهند اما مسئولان استادیوم گفتند که این ورزشگاه امکان روشنایی از طریق پروژکتور ندارد و این ها دکور هستند.

دیدگاه‌ها