کد خبر : 1748929 | 24 فروردين 1400 ساعت 14:15 | 58.2K بازدید | 9 دیدگاه

برگی از تاریخ

پروین مخالف بازگشت مجتبی محرمی به پرسپولیس

در اوایل سال 70بود که تیم کشاورز تهران شروع به جذب بهترین های کشور کرد،یکی از آنها مجتبی محرمی بود

به گزارش"ورزش سه "، در اوایل دهه 70باشگاه کشاورز تهران پر بود از ستاره های آن  روزهای فوتبال ایران ، در بریده جریده کیهان ورزشی آن سالها در دو صفجه آن اخبار متعددی دیده می شود که نشان می دهد فوتبال در آن روزها هم پر بوده از حرف و حدیث های مختلف . در لیست اسامی تیم کشاورز نام 15 بازیکن جدید دیده می شود . بازیکنانی که آن روزها در تیم های خود ستاره بودند و سالها سابقه حضور در تیم ملی را نیز در کارنامه آنها می شود دید.اسامی بازیکنانی چون نادر محمدخانی ،کوروش برمک و مجتبی محرمی از پرسپولیس،جواد زرین چه ،کوروش تشت زر، رضا حسن زاده و حمید بابازاده از استقلال ، جمشید شاه محمدی از دارایی ، سیروس قایقران از ملوان انزلی و سیدعلی افتخاری از استقلال رشت در فهرست بازیکنان جدید تیم کشاورز از روزهای کهکشانی آن تیم در آن سالها خبر می دهد.


در کنار این خبر ها و به تعویق افتادن  دیدار مهم ایران و الجزایر در کاپ آسیا و آفریقا و بلاتکلیفی استقلال و پرسپولیس در رقابت های آسیایی و مسئولیت ناصر حجازی در بانک تجارت خبری کوتاه و مهم نیز درج شده است. علی پروین مخالف برگشت مجتبی محرمی به پرسپولیس بود.

 

1590608

 


محرمی که تمام کارهاش برای پیوستن به کشاورز انجام شده بود ،در آخرین لحظات نتوانست به خاطر پرداختی بیشتر از پرسپولیس دل بکند و با موافقت پروین به پرسپولیس برگشت. روز بازگشت او به پرسپولیس مصادف شد با دیدار این تیم با همای تهران در سال 70و استقبال 80هزار نفری از مدافعی چپی که در همه پست ها عالی بود.مجتبی محرمی در آن سالها قید پول کشاورز زد و به پرسپولیس برگشت تا یکی از محبوبترین بازیکنان تاریخ این باشگاه باقی بماند

دیدگاه‌ها