کد خبر : 1748959 | 24 فروردين 1400 ساعت 15:54 | 31.6K بازدید | 1 دیدگاه

مربی عوض شد و راحت شدم

پشت پرده زندگی ستاره سابق پرسپولیس در پرتغال

مهاجم ایرانی تیم ماریتیمو از بهتر شدن شرایطش پس از حضور سرمربی جدید خبر داد. او بعد از حضور این مربی در پست اصلی اش به کار گرفته می شود.

پشت پرده زندگی ستاره سابق پرسپولیس در پرتغال

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ماریتیمو در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر پرتغال در ورزشگاه خانگی خود، به مصاف فارنسی رفت. با توجه به حضور دو تیم در رده های شانزدهم و هفدهم، این بازی از حساسیت خاصی نزد دو تیم برخوردار بود. در این مسابقه، علی علیپور مهاجم ایرانی ماریتیمو بالاخره موفق شد طلسم گل نزدن هایش را بشکند و با باز کردن دروازه فارنسی، یک گل حیاتی و مهم را برای تیمش به ثمر رساند تا ماریتیمو 24 امتیازی شده و به رده شانزدهم صعود کند. این بازیکن شب گذشته میهمان تلفنی فوتبال برتر بود؛ صحبت های او را در ادامه بخوانید:

 

یک ماه با درد تمرین کردم

تیم ما امسال شرایط خیلی خاصی را تجربه می کند. این تیم طی سال های اخیر همیشه در لیگ پرتغال بوده و هیچ گاه شرایط سقوط را تجربه نکرده بود. ما الان با سومین مربی است که داریم کار کار می کنیم. دو مربی عوض شده و شرایط سختی بود. من هفته چهارم به تیم اضافه شد و بعد از آن در بازی جام حذفی مصدوم شدم؛ حدود یک ماه فیزیوتراپی می کردم و بعد از آن  با اینکه درد داشتم ولی برای دور نماندن از شرایط مسابقات و تمرین باز رفتم و تمرین کردم. در حین تمرین یک ماه با درد تمرین کردم. همین باعث شد که از شرایط آرمانی به دور باشم. بعد از آمدن مربی سوم، شاهد حس خوبی در تیم بودیم؛ نه اینکه گل زده باشم بلکه کلا با او خوشحال و راحت هستم.

 

با مربی جدید راحتم
در زمان مربی قبلی من در پست وینگر بازی می کردم. از وقتی که مربی سوم آمد و با او صحبت کردم خدا را شکر در پست اصلی ام به من بازی می دهد. خدا لطف کرد و به شرایط آرمانی رسیدم. توکلم به خداست و آینده روشنی را می بینم.

 

امیر در همه بازی ها نجات بخش بود

امیر از همان اوایل بازی ها نمایش خوبی داشت. درست است که ما بعضی از بازی ها را با دو گل یا سه گل خورده پشت سر می گذاشتیم ولی امیر به جرات در همه این بازی ها سه سیو صد در صد موقعیت گل داشته و تیم را نجات می دهد. ولی متاسفانه شرایط باشگاه نسبت به همه سال ها خیلی خاص بود.

 

1577323

 

اختلاف امتیازی مان قابل جبران است

ما با تیم نهم جدول 4 امتیاز فاصله داریم. تیم آخر جدول الان با تیم نهم 6 امتیاز فاصله دارد. الان هیچ اختلاف امتیازی نیست از تیم هجدهم تا نهم؛ بازی های رودررو با تیم های میانی جدول داریم که خیلی حساس است. صد در صد با تفکر برد به میدان می رویم و امیدورام که شرایط خوبی برای ماریتیمو پیش بیاید. من هم قول می دهم که در کنار امیر کیفیت خوبی داشته باشیم.

 

شرایط کرونایی پرتغال خیلی سخت است

شرایط کرونایی پرتغال خیلی سخت است. از آنجایی که ما در جزیره هستیم، شرایط اینجا با شهر خیلی فرق می کند. در جزیره ای که ما هستیم از ساعت 6 بعد قرنطینه است و هیچ خودرو و آدمی حق تردد در شهر ندارد. ما خودمان هم بعد از بازی هایمان با برگه تردد، به خانه می رویم تا پلیس اگر نگه مان داشت، برگه را نشان دهیم. خانواده ام اول فصل بعد از یک ماه به من ملحق شدند ولی الان یک ماه و نیم دو ماهی است که به ایران برگشتند. به خاطر تنهایی خانمم و فرزندم تصمیم گرفتیم که به ایران برگردند.

 

زبان پرتغالی خیلی سخت است

پرتغالی را در این حد که کارم در زمین راه بیافتد یاد گرفته ام. زبان شان خیلی سخت است. در حد صحبت های فوتبالی مثل بده و بچرخ را یاد گرفته ام. تمرکزم روی انگلیسی است و استادش را هم دارم بعد از آن می روم سر وقت زبان پرتغالی.

 

 

1589487

 

بازیکنانی که از پرسپولیس جدا شدند حق شان این نبود

من کاری به خودم ندارم ولی بازیکنانی که از پرسپولیس جدا شدند حق شان این نبود. من خودم را از جنس هواداران می دانم که همیشه پشت من بودند. من نیاز به اثبات خودم نداشتم چون همیشه خدا همیشه با من بود و گذر زمان این را ثابت می کند. مدیریتی که این کار را کرد خواست که فشار را از روی خود بردارد. ولی دوست دارم مدیریت فوتبال ایران در راستای پیشرفت قدم بردارند. من الان که در فوتبال اروپا حضور دارم می فهمم که فوتبال چقدر مهم است. نباید به خاطر بهتر کردن شرایط به نفع خودشان علیه بازیکن صحبت کنند و بازیکن را جلوی هوادار قرار ندهند. من هم هیچ دلخوری ندارم و پرسپولیس را خانه خودم می دانم. الان هم در این تیم نیستم آرزوی موفقیت برای همه تیم های ایرانی در آسیا دارم.

دیدگاه‌ها