کد خبر : 1748960 | 24 فروردين 1400 ساعت 17:01 | 37.8K بازدید | 11 دیدگاه

اسطوره لیورپول:

حذف رئال؟ آنها خیلی بهتر از بارسلونا هستند

کنی دالگلیش معتقد است بازی فردای لیورپول و رئال را نباید با بازی برگشت دو سال پیش لیورپول و بارسا در آنفیلد مقایسه کرد.

حذف رئال؟ آنها خیلی بهتر از بارسلونا هستند

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا شب در زمین خود میزبان رئال مادرید است. قرمزها بازی رفت را هفته پیش در ورزشگاه دی استفانو 3-1 باختند و اگر می خواهند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کنند، باید بازی برگشت را با حداقل با دو گل ببرند و گلی هم دریافت نکنند.

لیورپول دو سال پیش تجربه مشابهی را برابر بارسلونا داشت. بازی رفت در نوکمپ با پیروزی 3-0 بارسا تمام شد ولی لیورپول در آنفیلد 4-0 برنده شد و به فینال رفت اما سِر کنی دالگلیش اسطوره لیورپول معتقد است بازی با رئال دشوارتر خواهد بود.

 

 

1590680

 

 

دالگلیش در آستانه بازی فردا گفت:« معتقدم انگیزه بازیکنان نسبت به فصل قبل تغییری نکرده و کاری که می توانستند را انجام داده اند. متاسفانه شش شکست متوالی خانگی که غیرعادی بود، باعث شد از کورس قهرمانی لیگ برتر باز بمانیم ولی در اروپا همچنان شانس داریم.

بازی رفت را به رئال باخته ایم و فردا فرصت جبران خواهیم داشت. فکر می کنم این بازی نسبت به بازی برگشت دو سال قبل برابر بارسا دشوارتر باشد. رئال تیم بهتری نسبت به بارسلوناست. بارسا در بازی رفت و زمانی که با سه گل پیش افتاد، کودکانه بازی کرد. یادم است وقتی دمبله آن موقعیت تک به تک را گل نکرد، گفتم که برای بازی برگشت شانس خواهیم داشت و همینطور نیز شد ولی رئال به خصوص در فاز دفاعی حتی بدون سرخیو راموس و واران هم تیمی به مراتب بهتر از بارسلوناست.»

 

 

1590679

 

 

دالگلیش ادامه داد:« فینال امسال در استانبول است و همه لیورپولی ها از این شهر خاطره خوش فینال سال 2005 را داریم. جبران برابر رئال سخت است ولی غیرممکن نیست. این فصل بد، همچنان می تواند پایان خوشی داشته باشد.»

 

دیدگاه‌ها